23 Haziran 2011

neroruldumbe

Yazacagim birkaç sey vardi ama unuttum onlari.
Ani bir karar alip Angry Birds oyununu sildim telefondan. Niye esti bilmiyorum. Mayis, haziran guncellmelerini bile kurmamistim hem de. Zaman kaybi olduguna karar verdim. Evde bir sey yapacak mecalim olmadiginda, bombos durmak istedigimde bocekpadden oynarim artik. Zaten buyuk ekranda daha keyifli oluyor.
Yarin Bay Findik için onemli bir gun. Buyuk kafesi olacak. Sanki kurban bayramina yetistiriyormusuz gibi bir hal aldi iyice. Içinde kayboldugu tekerlegine gotu sigmiyor artik. Ginedomuzu boyutlarina erismek uzere toroman oglumuz. Haftasonu Orion ile tanistilar ama titremesine bakilirsa pek hoslanmadi kendisinden. Benim uzerime de benden 100 kat buyuk killi bir sey havlasa ben de ondan hoslanmazdim herhalde. Yavrucak hakli.
Yeni resmini çekip ekleyeyim de farki iyice ortaya çiksin sigir yavrumun. Camis kilikli maymun.

1 yorum:

  1. Biraz daha hakaret etseydin minicik hayvana :) Büyük kafesi olunca çantamı kemirip yemek gizlemekten vazgeçer belki serseri :)

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür