20 Haziran 2011

şarapçanağı

Amy Winehouse diye bir gacı var ya, çirkin filan değil. Çok çirkin. ara ara memesini filan görüyordum sağda solda. şarkılarını bilmem etmem. bir iki tane dinlediysem dinlemişimdir. sesi güzelmiş falan filand iyorlar da dinlediklerimde pek güzel şeyler de duymadım açıkçası. şu anda arkplanda çalıyor yine. tekrar bakayım dedim. You Know I'm No Good. üflemeliler olmasa dinlenecek parça değil. sesi de belki parçadan ötürü ama çok güzel gelmedi. Aga Zaryan'ın yarısı veya bir Hindi Zahra değil benim için. çok şey ifade etmedi.
niye yazdım bunları peki?
Bulgaristan konserinde kafası güzel performans sergilemeye çalışıp sıçınca çok yuhalanmış ve İstanbul ile Atina konserlerini iptal etmiş. az önce haberlerde okudum. bu kadar da adam değilmiş işte. mallık yani bu olan durum.
rahmetli Cem Karaca sahneden takla atıp düştüğünde bile konserini iptal etmeyip, bacağı kanadığı halde bangır bangır devam etmişti. bu da böyle bir anımdır.

2 yorum:

  1. Ne güzeldi o Cem Kara Konseri. Barışarock 2003. :) Feci tırsmıştık la düşünce. Gözlük ve Şapkası çalındıktan sonra yaptığı yorumu hatırlıyor musun? :D "Uzanlar" da aramızda sanırım. auhuaha. Şimdi Uzan mı kaldı anasını satayım. Yerlerine başkaları geldi. Peh...

    Olm şunu da eklemek lazım, bahsettiğin kadının konserinin bilet fiyatları da 600 lira filan. Böyle insanlara bu parayı verip dinliyorlar işte!

    YanıtlaSil
  2. oooohhhhhaaaaa o paraya ev taksidine girer la insan

    Cem Baba hayatta olup aynı şeyi yaşasaydı Deniz Feneri geçmiş buralardan filan derdi bence. o dönemin Uzan'ı şimdinin Akman'ı

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür