26 Temmuz 2011

bokibok

güzel ülkem şahane siyasi oyunlarla boka doğru gidiyor. daha doğrusu 8 yıldır gidiyordu da iyice hızlandı artık yuvarlanması. şimdi herkesin bildiği şeyleri yazıp bir yıl sonra ben demiştim diyeceğim. asker bitirilip polis ön plana çıkartılacaktı. somut olarak başlandı. önce tüm kamu kuruluşlarında olduğu gibi polis teşkilatında örgütlenildi. dallanıp budaklandılar. üst kademelere atandılar falan filan. sonra orduya sızdılar. ama orduda çok tutunamayınca e bari toptan söküp atalım, zaten polis elimizin altında dediler. ne hikmetse Apoş eylemsizlik dediği halde birileri askere saldırıp durdu. ama askerin geri saldırısına izin verilmiyor bir türlü. İran kalkıp binlerce askerle Irak'a çatır çatır girebilirken biz sınırdan burnumuzu uzatamıyoruz. sınırı geçtim ülke içinde bile çatışmaya izin yok. filler sikişirken çimenler ezilir sözü gerçekleşiyor. olan gencecik askerlere oluyor. bir bir dalından kopartıp çöpe atıyorlar, harcıyorlar. hiç uğruna. askerde en ufak bir hata olsa dahi bu yandaşlar tarafından büyüteç altında yeterince büyütülüp bütün güven sarsılıyor. e bari polis yardım etsin deniyor. ordu profesyonelleşsin değil. bilmem kaç bin lira maaşlı polisler işi bitirmiş olsun diye onlara görev verilmeye çalışıyor. ha polisten tiksiniyor muyum da böyle diyorum. hayır ama herkes yerini bilmeli. şehir içi tecrübesi çok iyi olan polis dağda ne yapacak. o kısımda takılıyorum biraz. şehir içindeki teröristlere girişler, eyvallah ama dağın onlara göre olduğuna inanmıyorum. çok kişi ölmese bari. off yazasım kaçtı yahu.
hükümetten ölesiye tiksiniyorum. onu diyeyim sadece. Allah herkese nasibini versin. benim vatanımı ve geleceğimi çalanın da binbir türlü belasını versin.

1 yorum:

sana hayranım özgür