08 Temmuz 2011

hisliçocuk

Baris Manço dinleyince garip bir huzurlu huzun doluyor içime. Hissin ne oldugunu tam bilemiyorum ama masumiyetle karisik bir sey gibi. Huznun sebebi Baris Abinin artik olmamasi olabilir. Bahadi Akkuzu da gitti zaten. Of be. Bizden sonraki nesle uzulme sebeplerimden biri de budur. Baris Abiyi, 7'den 77'ye'yi, Adam Olacak Çocuk'u yasayamadilar. Cem Karaca'yi sahnede canli canli izleyemediler. 80'lerin sonu 90'larin basinda çocuk olmak geyiklerine girmeyecegim. Bu iki kayip var ya dunyalara bedel. Voltran, Transformers, Uzay Serifi, Thundercats filan fasafiso!
Basis Abi yok onlar için. Olsa olsa en fazla Baris Manço var ama bu ikisi ayni degil. Ozluyorum ulan! Var mi otesi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür