01 Temmuz 2011

rizefındığı

Rize'ye gidiyorum bu gece. aslında yarın sabah. gece sabah arası bir şey işte. pazar sabaha karşı da döneceğim. Minnoş Hala rahatsızlanmış çok fena. Rize'nin insanı garip. doktor bile kalkmış "sen zaten fazladan yaşıyorsun be anacığım. bitmiş senin fizik" dmeiş kadıncağıza. gömseydin bari kapçık ağızlı. kapçık ağızlıyı da küfür sanıyor insanlar. susak ağızlı veya daha çok bilinen adıyla su kabağı ağızlı demek aslında. 90 yaşındaki kadına fazladan yaşıyorsun zaten diyen adama kapçık ağızlı demek yetmez tabii. e biz de biliyoruz uzun yaşadığını ama deneceklaf mı bu. sinirlendim yine.
Bay Fındık kocaman oldu artık. tüyleri filan da uzadı. Splinter ustaya benzemeye başladı. ne alaka Splinter deme. Fındık'ın fare olmadığını biliyorum ama Ninja Kaplumbağalar serisini indiriyorum şu anda. %42 çıkartılıyor yazıyor şu anda.
tineyc mutınt ninja törtıls hirosinehalfşel törtıl!

2 yorum:

  1. Geçmişler ola Minnoş'a! O doktor da harbici mallık etmişha, teallam!

    Şu fındığın resmini falan koydun da kaçırdım mı? Koymadıysan koysan mı? :)

    YanıtlaSil
  2. az önce konuştum halayla da içim rahatladı biraz. sesi epey düzelmiş. dün gece üçte hayata döndüm yeniden diyor.

    10 haziranda bir tane resim eklemişim ama iki tane daha yükledim şimdi. çok yeni resimleri yok. pazar akşamı filan çekerim dana yavrusunu.

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür