16 Ağustos 2011

dundundekaldi

Dun cok guzel gecti.
Sabah erkenden sporla basladim. Dustan sonra Bay Findik ile oynadik. Velet giderek daha da sevimli oluyor. Ezginin Gunlugu esliginde ofise gittikten sonra cikolatali gevrekle kahvalti. Bunlar oldugunda saat daha dokuzu ceyrek geciyordu. Bir gece once de onbirde filan yatmamistim ustelik. Ona ragmen dinctim. Niye bilemedim simdi. Salak miymisim acaba dun. Simdi takildi aklima. Neyse, ofisin ardindan Derya Turkan dinleyerek Baila. Oradan da dogum gunu veledi Zehracik'a. Tam zibidi olmus. Bir de Korkut aski peydah olmus. Cok fena kadin milleti. Dogustan nasil bir yazilim yukleniyor anlamadim. Davranislari sagdan soldan gorup ogrenerek uygulayacagi seyler degil cunku. Tamamen icgudusel bir vaka. Cok fena. Gece eve donus ve uyuyus tabii ki.
Bugun ise bok gibi basladi. Bakalim devami nasil olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür