21 Ağustos 2011

gecelik

Geceleri niye daha çok cinnet geçiriyor acaba insanlar. Daha çok okumak gerek. Gerksiz seyleri suzgeçten geçirmek için daha çok bilgi sahibi olmak gerek. Çok çalismam lazim, çok. Ya da askere mi gitmek gerek la acaba. He ya yoruldum. Kafam çalismiyor çok. Norveç'e mi gitmeli yoksa. Belki de Karadeniz'in bir yaylasi. Su trafik ve saçma seyler olmasin. Muzik olsun, Bay Findik olsun tamam iste. Agaçlardan sevgi, hayvanlardan saygi, havadan delilik dersi alsam mesela. Yaylada yuksek lisans yapsam. Yuksek yuksek tepelere çiksam. Tepelerden eteklere yuvarlansam. Su yol çilesi olmasa. Gotumden attigim seylere anlam katmaya çalismasa insanlar. Insanlarla insan, hayvanlarla hayvan, havyarlarla havyar olsam. Karaktersiz olsam. Karakter sinirlamasina takilmasam.
Bulgar futbolcu Yeiçsiçyat'la dost olsam. Bir de muzik olsa.

6 yorum:

  1. Ben de gelcem yaylalara,askere,Norvec e falan..Orion u da birakmam, O da gelcek.

    YanıtlaSil
  2. Yörü get la
    Al tosuncuğunu da başka yaylanın karı ol.

    YanıtlaSil
  3. Hadi ordan..Sen benden sonra Dunya ya gelip utanmadan odami falan gasp etmistin..Zirt pirt aglayip zirlayip bi rahat vermemistin..Ben de yaylaya gelcem,intikamimi alcam :))

    YanıtlaSil
  4. Yaa bu arada bizim evin oldugu agac ne agaciydi?

    YanıtlaSil
  5. Tekme yiyip ağlayan ben değildim sanırım. Alnımın teriyle kazandım ben o odayı.
    Dut ağacı.

    Usul usul başka kapıya. Yallah.

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür