18 Ağustos 2011

kalbedolanoilknota

mutluyum ya la blogosfer.
tanbur çalışmaya başladım yeniden. hem de en baştan, ta sıfırdan,
mızrap tutuştan filan derse başladım. bu sefer düzgün gidecek
inşallah.
Tamer Hocam'dan mutlu haberler var. yakında netleşecek.
Erdem'le görüştük cumartesi. işleri biraz ayarlayayım da yakın tarihte
meşke başlamayı düşünüyoruz.
Ebru Abim desen zaten keyfi gıcırlar kategorisinde epeydir.
Burçin Abim aradı şimdi de. çok özledim deyip duruyordum ne zamandır
ama utanıyordum da aramaya. çok zaman oldu aramadım hiç. son
konuşmamızdan bu yana neredeyse yıl oldu. daha iki gün önce de epey
bir kulaklarını çınlatmıştım zaten. mutlu oldum.

bu dört isim kronolojik olarak yazıldı ve gerçekten de hayatımda çok
önemli yeri olan dört insan. 1999, 2001, 2001, 2002.

iyi, güzel, hoş.

2 yorum:

  1. Maaşallah, maaşallah; tu tu tu, nazar deümez inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. darısı herkesin başına

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür