11 Eylül 2011

hahaöf

Acikogretim uzerine uzun uzun yazmak istiyorum da ciddiye alamadigim icin yazamiyorum. Misal acikogretim fakultesi mezunlarini universite mezunu olarak gormuyorum. Hatta universitede okuyor musun diyenlere terk ettim, acikogretimde takiliyorum diyorum. Universite sinav degildir, kulturdur, dunyadir, farkli bir gorgudur. Icine girilip yasanmasi gerekir kisacasi. AöF herhangi bilgisayar kursu sertifikasi veya ISMEK sertifikasindan fazlasini ifade etmiyor benim icin. Erkekler icin kisa donem askerlik belgesi, kadinlar icin alakasiz islerde kidem sertifikasindan baska sey degil benim nezdimde.
Her neyse, sinavdan ilk ben ciktim, okul kapisindan ilk ben gectim ya sanki maraton kazanmis yaristi veya doktorasini verip kep atmis kadar sevindim. Oyle diyeyim. Cok guzel hisler yasadim sabah sabah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür