21 Eylül 2011

katil

Tatil nedir? Kimine gore hoplayip ziplayacagi eglence mekanlari kimine gore kafa dinleyecegi sessizlik mekanlari kimine gore ise yorgunluktan geberecegi geziler. Bana gore is olmayan herhangi bir sey. Yogun tempoda calisan her insanin isteyecegi gibi biraz da dinlenmek icin vakit.
Simdi pek cok kisiye gore yarin mis gibi Bodrum tatiline gidiyorum. Ulan bunun nesi tatil? Her gun asgari 6saat tango dersi ve her gece milongadan bahsediyoruz. Uzerine 50 kisilik, anamdan babamdan cok gordugum ogrenciler falan filan. E hani tatil? Istanbul'dakinden tek farki 3 gun boyunca gunde 2-3 saatimi yola ayirmayacak olmam. Ha bir de hava uygun olursa belki 1-2 saat denize girebilmek. Tatil olmasi icin yeterli mi? Bence degil. Her boslukta tango konusulacak, sorular sorulacak. Boyle tatil mi olur ulan? Olmaz.
Zaten bir takim kitkafalara gore palyacolar her gun deli gibi egleniyormus. Barmenler filan da ortamlara akip cosuyormus. Hatta dunyanin en zevkli isini orospular yapiyormus. Gidenler keyif aldigina gore hizmet verenlerin de keyif almasi gerek. Iste cozemedigim zihniyet.
Yagmur da basladi zaten. Yorgunum ulan. Muzik ve dinlenme istiyorum. Bulasikcim da olsun yanimda oh mis. Findik abisi icin calip dinleyelim.

3 yorum:

  1. Hay agzını öpem! ıyyhhğğ :)

    YanıtlaSil
  2. su yazdigini okudugum anda birden tiksindim senden he. Evli barkli adamsin ama hiç utanmiyorsun baskalarinin agzini opmeye. Evli barkliyi geçtim, adamsin ulan. XY kromozonlarin var. Ben de de onlardan var. Ilk gordugum anda nasil bir tedirginligim olacak merak ediyorum

    YanıtlaSil
  3. Lan, ben de yazaryazma iğrendim ki "ıyyhhğğ" yazdım peşine.

    Bi görüşsek de tedirgin olsan :)

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür