07 Eylül 2011

kurander

Ne giyecegini belirleyemeyip cereyanda kalmis erkek tipine de uyuzum. Giyime bakiyorsun klasik gibi geliyor. Ikinciye bakiyorsun spor izlenimi uyandiriyor. Eskaza bir kez daha bakarsan aha hirbo diyorsun. Takim elbise altina spor pabuc giymis gibi. Hem de uyumsuz spor. Olmuyor.
Bugun oyleyim iste. Cok sevdigim, inanilmaz rahat bir pantolonum var ama tam bir serefsiz. Cok koyu lacivert yapmislar. Ne siyahla giyiliyor ne kahveyle. Kumas tipi kanvas ama kesimi klasik gibi. Ne gomlekle oluyor ne penyeyle. Bendekilerle olmuyor en azindan. Kesimi yuzunden de ne spor ayakkabi giyiliyor ne klasik. Siyah kemer taksan karanlikta anlasilmiyor ama aydinlikta siritiyor. Kahverengi kemer ise aydinlikta tamam ama karanlikta komik oluyor. Yani tam bir kisiliksiz ama cok rahat iste. Bugun de inat ettim giydim kendisini. Ona kiyafet uydurayim diye gec kaldim ise.
Ben ne yaptim peki? Her seyden kattim uzerime. Bildigin kipkiro gezecegim geceyarisina kadar.
Pantulun icine soksam mi sokmasam mi karar veremedigim bordolu lacivertli filan ekoseli gomlek, kahverengi kemer, grili corap, siyah klasik pabuc.
Var mi arttiran?

Gozunuzu seveyim birisi bu pantulla ne giyilebilecegini soylesin bana da guzelim pantul askida curuyup gitmesin veya giydikce beni curutmesin.
Medet!

1 yorum:

  1. Altına beyazlı, mavili falan bir spor ayakkabı ve üzerine beyaz bir tişört ile kendini kot havasına büründürebilir bence; en azından ilk bir kaç bakış için :)

    Bu arada ne güzel yazmış ne güzel tarif etmişin lan :)

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür