06 Ekim 2011

buanason

Hayirdir insallah. Iki gundur cok fena raki icesim var. Nereden esti bilmiyorum ama neredeyse oturup tek basima icecegim. Uzun sureli Tanju Okan'a maruz kalmis gibi bir istek. Oyle anlatayim. Ebru Abi ile adaya gidip denize nazir oturmak vardi simdi.
Raki istegimin sirrini cozebilmis degilim ama yahu. Dusuneyim acaba neler yaptim son iki gundur. Cozebilirsem haberdar ederim. Kesinlikle bilincsiz olarak raki cagristiran bir sey yaptim ama ne?
Buyukcekmece'de deniz kenarinda azicik yurudum. O mu acaba? Olabilir. Hava tam sevdigim gibiydi. Deniz de oyleydi. Belki ama o kadarcik sey bu kadar cagristirmaz herhalde. Bunun uzerine epey Husnu Arkan dinledim. Orhan Veli'nin Ihtiyarlik siiri de vardi dinlediklerimde.
Dusundukce oturuyor taslar. Gerci yazdiktan sonra dusunecektim ama anbean gerceklesiyor. Aklima geldikce yaziyorum. Yazdikca aklima geliyor. Husnu Arkan dinlemedigim zamanlarda da Safiye Ayla dinledim epey. O da cagristirdi tabii. Cozdum ulan. Aha Yilmaz Ozdil'in Isim Sehir Hayvan'ini bitirdim ve iste kilit cozuldu; Aydin Boysan'in Acele Etme, Cabuk Ol'unu okuyorum. Tabii ya. Son iki kitapta da epey var. Tamamdir. Aydinlandim.
Dusunelim, aydinlanalim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür