29 Ekim 2011

tebrikler

Merak ediyorum acaba bu deprem ve teror olaylari Cumhuriyet Bayrami degil de kurban bayrami oncesinde olsaydi bayram ziyaretlerinde bulunulmamasi ve herhangi bir kutlama yapilmamasi soylenecek miydi?
Muharrem Ince'nin Yalova'da yaptigi konusmaya sonuna kadar katiliyorum.  Bu iptal ve engellemelerin bazi emellere kilif uydurmak oldugunu dusunuyorum. 30 Agustos engellendi. 29 Ekim engellendi. 23 Nisan da engellenir bir sekilde. Zaten bu dini bayramlar da resmi bayram olmali bence. Keza uygulamada oyle. Resmi bayramlarda toplu ulasim indirimli veya ucretsiz olmazken islami bayramlarda oluyor. Dini bayram demedim. Turkiye'de islamdan baska din kabul edilmiyor diye dusunuyorum. Paskalyya veya hamursuz bayraminiz kutlu olsun diye aciklama yapan devlet buyugu gormedim simdiye kadar. Bu hukumette degil, digerlerinde de gormedim. Devlet adina dini bayrami ya hic kutlamayacaksin ya da her dinin bayramini kutlayacaksin. Aksi halde butun halk senin icin esit mesafede degildir.

Ozetle, Atatürk rozetimle birlikte Cumhuriyet Balomuza gidiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür