11 Kasım 2011

erotiçgiyim

bence şu dünyadaki en erotik şey kadın iç çamaşırı. daha doğrusu erotik demeyeyim ama etkileyici, cazibeli şey diyeyim. belki biraz da toplumun genel ahlâk kuralları neticesinde hep gizli kalmış, sürekli saklanmış bir olgu iç çamaşırı. mesela bir kadın iç çamaşırı mağazasını izlemek keyifli değil mi? yasaklı bir şey yapıyorsun. iddiaya girerim ki okuyan kadınların çoğunluğu sapık diyecek, erkelerin ise %99'u hak verecek; kalan 1'i ise diğer erkekleri sevecek. anadan üryan çok güzel bir kadın görmektense zarif iç çamaşırlarıyla ortalama güzellikte bir kadını tercih ederim. çıplak vücut görsel olarak güzel bir şey değil. şu ikisini kıyaslayın bakayım (+18 sonuçlar içerebilir. tarafsız olsun diye resimlere bakmadan Google görsellerde çıkan sonuçları ekledim. taraflı olsun isteseydim supertangas derdim.) bir iki az miktarda mahremiyet her şeyi çok daha cazip hale getiriyor. aslında uzun uzun yazacaktım ama üşendim şimdi. işler yoğun zaten. onları düzenlemme gerek. daha sonra yazarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür