28 Kasım 2011

kadirbilmez

Bazi insanlara çok kiziyorum. Aslinda kizmak da degil tam olarak. Ne olarak adlandiracagimi bilmedigim his. Hani birisi kalkar densizce sanat eserine tukurur veya bir baska saygisiz heykel yiktirir filan da onlara karsi ofke duyarsin, iste ona bfnzer bir hissiyat.
Kimi zaman yolda izde birisini goruyorum ki aman Allah o ne guzellik. Otur sabahtan aksama yuzunu izle, ertesi gun yine izleyesin gelir. Sanki yaratanin cemali yansimis. Oyle bir guzellik. Lakin muhteremin boynundan asagi takiliyor gozun ve çop ogutucu kullanma gereksinimi duyuyorsun. Kiziyorum iste bu insanlara. Sana verilmis, çalisarak edinemeyecegin o guzelligi, çalisarak buyuk olçude sahip olabilecegin fiziksel guzellikle tamamlamak yerine kurumus tarlaya çeviriyorsun. Hakkin yok buna. Tamam, benim gibi maymun gotunden hallice suratin olsa sal gitsin ama belli ki hediyelisin. Azicik çaba harca be insan!
Kayip guzelliklere uzuluyorum. Hangi dalda olursa olsun. Tablolar, muzikler, insanlar, siirler... Guzel olanin kiymeti bilinsin.

2 yorum:

  1. Sen de onlardan birisin ..Kendine kizmalisin..Sac,biyik vs..Suratin gorunmuyor,guzel yuzunu kapatip harciyorsun..

    YanıtlaSil
  2. Yazar burada, güzel yüzlü şişko kızlara serzenişte bulunmuş. Ağır bir dille eleştirmiş. :)

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür