12 Aralık 2011

faşolar

faşist yazılımcı ve donanımcılardan tiksiniyorum.
nedir bu bana muhtaçsın, başkalarıyla uğraşma hevesi anlamıyorum. er şey her şeyle kullanılsa fena mı. ne biçim de gelişir öyle olsa.
işin yoksa şimdi eldeki 15saatlik görüntüyü mts'den başka bir biçime çevir.
zaten göt kadar işlemcisi var bilgisayarın. patlayacak vallahi bu gece.
sırf grafik işlemcisi yüzünden Mac alacağım o olacak. sonra gece gündüz video yaparım. başka halta yaramıyor nasılsa. her şeyi kendine göre olacak haspanın. sinirlendim ulan. küfür yağdırasım var etrafa.
gidip yiyecek bir şeyler bakayım diyorum ama yoksa çok sinirleneceğim yerimden kalkıp mutfağa kadar boşuna gittim diye.
önce ayağa kremi süreyim de en azından boşa kalkmamış olurum. gitmişken ellerimi yıkarım.
mantıklı.
bu gece bitireceğim dönüşümleri. hırslandım.
challenge accepted!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür