11 Aralık 2011

kokuluilgi

Az once duraktayken çok begendigim ve kullanan hatunun mutlaka ya yuzu ya fizigi guzel olmasi gereken parfumun kokusunu aldim. Sagda solda pek insan da yoktu. Abov dedim 2-3 adim atinca. Adamin biri kokuyor buram buram. Hemen kafami çevirdim. Bu koku yalnizca guzel kadinlarla ozdeslesmis olarak kalmali.
Bir de su anda otobuse binen hatunun kokusu çok fena. Bir kadin bu kokuyu yalnizca cinsel cazibe için kullanabilir. Bu kokunun da adini bilmiyorum ama yillardir gece parfumu derim.
Gerçi daha kendi parfumumun adini bilmiyorum, bunlari nereden bileyim.
Koku çok tehlikeli sey. Unutulmuyor kolay kolay ama çok çabuk belli ediyor kendini.
Belki de ben takintiliyimdir. Çok kisa sure dersime gelen ogrencilerin bile uzun zaman sonra karsilastigimda kokularini degistirip degistirmediklerini çogunlukla anliyorum.
Koku degerlidir.

2 yorum:

sana hayranım özgür