09 Aralık 2011

kırıldımla

yıllar önce izlediğim ve epey hoşumag iden bir film vardı. 2003 civarı filan olsa gerek. belki daha önce. Kissed by an Angel diye hatırlıyorum ismini ama yıllar önce aradığımda bulamamıştım. dün aklıma geldi yine. bugün aradım ve buldum. valalhi buldum. Cowboys and Angels'mış diğer ismi. daha doğrusu benim bildiğim isim diğer isimmiş. indirdim koştura koştura. vay anasını gel gör ki benim film değilmiş. uzaktan yakından alakası bile yok. eşcinsel iki erkeğin romantik hikayesiymiş imdb'deki romantik sınıflandırması. işin komik yanı izlediğim ve Kissed by an Angel olarak hatırladığım bu filmin konusunu bile tam olarak anımsayamıyorum. aklımda kalan tek şey Yusuf'un bile film tekrar edilirken "izle lan tekrarı var" diye beni aradığı. nasıl bulurum bilmyiorum. 2003 civarı bir yılda CNBC-E (ya da o zamanki adı her neyse) kanalında 14 şubatta tekrarı verilmişti. hakkındaki hatırladığım her şey bununla sınırlı.

1 yorum:

  1. Eğer bize gelip kolilerden Cnbc-e dergilerimi çıkarmama yardım edersen bulabiliriz o filmi! :D Nasıl olsa tarihi hatırlıyorsun. :D

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür