31 Aralık 2011

minizafer

Evden disari çiktigimdan beri gordugum sey mini etek, ince çorap. Iki gun onceye kadar mini altinda esek derisi gibi kalin çoraplar, taytlar vardi da bugun ne oldu anlamadim. Ayrica gordugum kadinlarin buyuk çogunlugunun bu sekilde giyinmis olmasina da henuz anlam veremedim. Yeni yil oldu açilip saçilalim mantigi yatmiyor kafama.
Her neyse. Asil yazacagim sey kemençe metodundaki tum etutlerin videolarini duzenlemis olmam. Notalarini da halledince bitmis olacak. Ruya gibi. Tamer hocam olmasaydi nah bitirirdim o ayri. Ne kadar tesekkur etsem yetmez. Once spor salonunda salça oldum, kesmedi bilgisayari eve goturebilir miyim diye telefon açip aleti sirtladim çiktim. Vallahi bitmezdi o olmasa.
Baila´ya gitmek zorunda olmasam notalarin da çogunu hallederdim bu gece. 2-3 saatlik isim kaldi. Gerçi bir de anlatim sesleri gelecek ama kolay o kisimlar. 60 tane etut duzenledim. 10-15 ses ne yapar bana.
Buyuk ise yarayacak proje oldu. Devamini da yapmak gerek. Hiç olmazsa bundaki amator kayitlarimizi duzeltmemiz lazim. Goruntulerde çok sorun var.
Bu bahaneyle Macintosh´a alistim ve Final Cut Pro ogrendim. Kemençe tarihinde adimin geçiyor olmasini saymiyorum bile.
Bitecek. Az kaldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür