12 Aralık 2011

patla

Çok canim sikildi yahu. Uykum da kaçti. 2 saat kadar uyudum ama yarim saattir donup duruyorum. Isin kotu yani canim uyumak istemiyor. Uyku ihtiyacim da yok gerçi simdilik. Dun çok uyudum. kas yorgunlugum var sadece. Butun gun ayakta durup bir seyler anlatmaktan o da.
Canim yatarak veva oturarak oyun oynamak istiyor. Her turlu oyun olur. Kabak, vampir... Hatta pisti veya esek bile olur. Belki de jenga. Ya da guzel bir grupla 3 soru 1 yalan.
Ozetle eglence istiyorum gecenin bu saatinde. Eglenecek insan da lazim tabii. Adam gibi adamlarla vakit geçirmeyi ozledim galiba.
Tangodakiler adam degil mi sorusuna pesin yanit vereyim. Is arkadasi ayri, arkadas ayri. Is arkadasi oldugum kisiyle mesafe koymaliyim daima. Kimse kusura bakmasin. Sekerim Elif de tangodandi ama is arkadasim degil, eglendigim ugrasidan arkadasimdi.
Tam su anda imkanim olsa pestilim çikana kadar bisiklete binebilirim. Yakinda alirim belki bisiklet. Gerçi bilgisayar almam da gerekiyor. Elinde fazla MacBook Air olan varsa 500-600TL'Ye alabilirim. Piyasasinin 4,500-5000 olmasi hiç muhim degil. Hemen alirim. Tiko para. Allah gozunu doyursun aç herif. Neyine yetmiyor 600TL. Bu arada Apple Motorola'nin açtigi davayi kaybetmis ya çok sevindim. Bilmiyorum niye ama bu iPhone, iPad zimbirtilarina dusmanim. Dava neticesinde Motorola isterse Almanya ve diger avrupa ulkelerinde iPhone'un 4s hariç ve iPad'in tum modellerinin satisini yasaklatabilecek. Kendi insiyatifinde. Bence yasaklatmaz ama guzel para veya prestij yapar.
Iran da ebemize atlar gibi bir his var içimde. Amerika abimiz kendi çikarlari adina korur ama çok zarar goruruz.
Tayyip ne alemde acaba. Hastaligi ile ilgili resmi açiklama bekliyorum. Basbakanin neden gorevinin basinda olamadigini bilmek her vatandasin hakki.
Gosteri tangosu denen zimbirtiyi hiç sevmiyorum. Salon tango kadar olmasa da hiç hosuma gitmiyor.
Pamuk bile uyuyor ulan. Uyansana tavsan adam.
Evin geri kalani zaten yatagin yaylari ile butunlesmis kadar uyuyor.
Ne çok insan var yahu dunyada. Gereksiz kalabaligiz. Israf yani. Insanlar dahil her seyi musrifçe tuketiyoruz.
Guven yok mesela artik, tuketildi. Bende yok en azindan. Insan en yakinindakilere bile guvenmiyorsa sorun var demektir. Her an her kazigi beklerim yakinlarimdan. Var sen dusun uzaktakilerden beklediklerimi. Gerçi boyle olunca kazik yemiyorum. Yani yikacak kaziklar olmuyor. Kendimi garantiye alarak yasiyorum çunku. Kaziklamaya çalisan saplayip kaçsa bile buyuk oranda hazir oluyorum yeni duruma.
Deli miyim lan ben? Niye kuçuklugumden beri boyleyim.
Aha telefonun sarji da bitmek uzere. Sarj aletini alirsam uzatma kablosunu da almam gerekecek. Onu alirsam priz Pamuk'un yaninda oldugu için onunla oynamaya baslayacagim ve sabaha kadar oturmus olup yarin zombi gibi dolasacagim. Yarin yogun zaten. Doktora gitmem gerek, isler var, aksam belki ders var, fotograf çekimleri var. Var oglu var. Keyif az var ama. O kotu.
Bisiklet alayim ben haftaya bir aksilik olmazsa. Gerçi once ayagimin durumu belli olsun da. Varis midir nedir agrinin sebebi bir ogreneyim. Sonra agzini burnunu kirarim hayatin.

2 yorum:

  1. Böyle karşılıklı yataklarda yatarken uyuyamayıp sohbet etmiş gibi hissetm la :)

    YanıtlaSil
  2. yatarken uyuyamayıp yazdım. sen de yatarken uyuyamayıp okuduysan tam olmuştur.

    bak süper bir önerim var.
    boşa şu cadıyı; gel, ayrı eve çıkalım.
    onunla karşılıklı yataklarda yatarken konuşamazsın.

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür