31 Aralık 2011

sosyalsene

Geçen sene 2011'de sanal olarak hiçbir kutlamada bulunmayacagimi soylemistim. Belki buraya da yazmisimdip. Su demek oluyor bahsettigim: dogum gunu falan filan gibi kutlamalarda bir etkinlik duzenleniyorsa katilacagim ama bunun haricinde telefonla, internetten, mektupla vs kutlamayacaktim. Kutlamadim da. Bir tane belki bilemedin iki tane istisna olmustur. Istisna(lar) da mahalle baskisi yuzundendi. Kuralimi o kadar kati uyguladim ki ablamin dogum gununu bile kutlamadim gidemedigimiz için.
Niye boyle yaptigima geleyim. Normalde kutlamayi sevmem. Elimden geldigince de kutlamalardan uzak durmaya çalisirim. Kendi kendime dedim ki belki de kutlamak guzeldir. O zaman iki yillik deneye tabi tutulma karari aldim. 2011'de hiç ktutlamayacagim ama 201c'de de herkesinkini kutlayacagim. Boylece eger kutlamamak daha mutlu ediciyse gelecekte kutlamayacagim ve laf edenlere de "denedik de konusuyoruz herhalde" diye kapak uzatacagim. Ha sayet kutlayinca daha mutlu olursam da kutlamaya devam eder, yanilmisim bunca yil derim. Insan evladi hatalarini da kabul etmeli.
Boyleyken boyle iste. Bol kutlamali 2012 hls mu geldi gorecegiz.

2 yorum:

  1. Bize sormadan,bizi denek yaptin demek ki..Demek ki bu yil da bir deney var..O zaman 18 Haziran da gorursun sen :) Yillardir kutlatmadigin dogumgununu,aldigin karar dogrultusunda bu yil kutlatacaksin demektir bu..Sana dogumgunu kutlamasi hazirlayacagim :)) Gelmezsen de olmaz artik..Bakalim mutlu olacak misin..Seni bilemem ama biz olacagiz..Hep zor gunlerde insanin yaninda olacagina bir kere de guzel bir gunde olursun,ben de bunu denemis olacagim bu yil,cok kararliyim!

    YanıtlaSil
  2. haber versem deney olmazdı. kutlamama kısmı için deneklerin haberdar olmaması gerekiyordu. gerçi boşboğazlık edip önüme gelene söylemiştim ama duymayan çoktu.
    Facebook'ta paylaştım bile doğum günümü.

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür