28 Şubat 2011

aradığınızşehreulaşılamıyor

taze taze...

*telefon çalar*
+Altun Sigorta, iyi günler
-...
+Alo?!
-Ora nere?
+Sigorta acentesi.
-Ben İstanbul'u aramıştım.
*çat*

24 Şubat 2011

sıfatlaştırmaca

+abc derse gelmek istiyormuş
-o kim
+hani kel, uzun saçlı adam var ya
-...

23 Şubat 2011

kabankabana

Gecenlerde spor ayakkabi bakmaya gittigimizde kutuk gibi kaban aldim. Oluyorum terden. Sokakta, metrobuste, arabada, markette mutemadiyen pisip terliyorum. Kesip icine bakacagim ne koymuslar diye. Derse gecikiyoruz diye oyle apar topar aldim ki sormadim bile muhteviyatini. Gercekten sicak tutuyor ama he. Bocekuya da bulmak lazim bundan. Gerci surekli onumu acmaktan hasta olacagim herhalde ama haydi bakalim hayirlisi.

18 Şubat 2011

firefoxanne

Firefox 4 Beta çıkmış. olmuş bence. gayet güzel. Chrome'un hızı ve Firefox'un kalitesi birleşmiş gibi. 15dk'da nereden bu kanıya vardım bilemem ama çok kanım kaynadı namussuza. beta meta ama iyi mal yani. kullanın. bir sorun FireFTP eklentisi kullanılamıyor. o da eklentiyi yapan kişilerin düzeltmesi gereken sorun tabii. çok sık kullanıyordum ama yakında çıkar onun da güncellemesi.
http://www.mozilla.com/tr/firefox/beta

kodummuoturturum

hastalık bitti galiba. bir Gripin ve yarım gün dinlenme yetti sanırım.
büyük konuşmayayım tabii ama epey düzeldim. yarına belli olur.

17 Şubat 2011

ateşe

nan çok fenayım bolugcan. geçen akşam çok güzel iyileşmiş taklidi yaptım ama fena ateşim çıktı şimdi. her yerim zonkluyor. iyileşeceğim başka yolu yok. bu akşama düzeleceğim. hırs yaptım uleeynnn

14 Şubat 2011

hastalayolda

Insan bir gece once sapasaglamken kisacik bir uykunun ardindan hasta kalkar mi hic? Kalkiyormus. Bir gun bile denemeyecek surede ates cikartacak kadar hasta oldum ama hirs yaptim yarin aksama kadar iyilesecegim. Cumbur cemaat toplanacagiz yarin aksam. Iyi olmak zorundayim. Haydi bastir Ozgur.

sevgiligunlukgunu

Bu sevgililer gunu sacmaligini bu kadar hissetmemistim hic. Millet dana gibi oyuncak ve cicege saldirmis. Otobusteyim ve hemen herkeste pelus hayvan veya cicek var. Vay anasini. Mickey Fare sevgi sembolu olmus. Ayilari hesaba katmiyorum bile. Bilincsiz insanoglunu sartlandirmak ne kadar kolay. Ne gosterirsen koyun gibi orada. Hop hop olmus alem.

sikara

Cok fena kufur edecegim orospu cocugu sigaraya. Yetti artik. Siktir git ulan dunyadan. Allah seni bulanin binbir turlu belasini versin. Zindan ettin hayati! Yavsak pezevenk. Siktir git!
Agzimi da bozdurdun. Gavatin soyu

10 Şubat 2011

kurufasulye

hayatımda bir ilki gerçekleştirip kabanımı kurutemizlemeye bıraktım. 15 TL çok mudur acaba? bana kazıklanmışım gibi geldi. saat altıya teslim edecek. iki saat yirmi dakika yani. gerçi yıkayacakmış. kuru temizleme değil yani. kuru temizleme nasıl oluyor? biri bana anlatsın. ne gibi makineler kullanıyorlar? suya sabuna dokunmadan temizlik olur mu?

beautifultango



Beautiful tango, take me by the hand
Beautiful tango, until you make me dance
How sweet it can be, if you make me dance
How long will it last, baby if we dance?

Come to the, come to the world
Come to the, come to the world
And baby let me show you things
'Cos time is running and we can't lose, baby come and dance we gonna make it through
'Cos we've got time
Yes we've got time

Beautiful stranger, don't want to know your name
Beautiful stranger, just want to take your hand
How sweet it can be, if you make me dance
How long will it last, baby if we dance?

Come to the place where the skin speaks
Secret words in Spanish
Where the night turns out the lights of day
For us to show some courage

So don't go, if you wanna know
Don't go, if you don't know
Don't go, if you wanna know
Don't go, don't go, don't go

Beautiful stranger, take me by the hand
Make me dance all night
I wanna take the chance
I love the way you move
And the way you
Put your hands on my hips
Are moving while you take it slow
Makes me feel like I'm on a river flow
'Cos we've got time
And yes we've got time

Beautiful stranger, I wanna loose my mind
Beautiful stranger, in the danger of your eyes
Beautiful stranger, oh oh oh oh

I remember, I remember, I remember... your

Sweet music, sweet sweet music, sweet music rising.

-Hindi Zahra

hiçarkadaşarkadaşı

bir süredir etrafımda gözlemlediğim aldatma olayları ve evlilik mantığı üzerine bir süredir yazmak istiyordum da vakit olmadı, vakit olduğunda da unuttum. kabaca değineyim şimdi. nasılsa sonra yine unuturum.
maalesef ki etrafımda karısını aldatan insanlar var. daha acı ki karım ve sevgilim diye konuşabiliyorlar tereddtü etmeden, garipsemeden. kendi tercihleridir tabii ki ama bana garip geliyor. kavrayamıyorum. sevgilin değilse niye karın? boşan. bekara karı boşamak kolay derler ama o şekilde yaşamak daha zor olsa gerek. fazla vaktim yok.hemen asıl konuma geçeyim.
insanın eşini tanımlarken hep derler ya en iyi dost, en iyi arkadaş, en iyi sırdaş, hayat arkadaşıdır diye işte o tanımlamalara uyuz oluyorum. ulan hiç arkadaş arkadaşını düter mi vicdansızlar. insanın eşi eşidir. arkadaşı başka, dostu başka, sırdaşı başkadır. e o zaman bu vasıfları taşıyan Erdem var. onunla mı evleneyim? Şekerim Elif çok iyi arkadaşımdır. onunla mı evleneyim? Orçun desen on numara arkadaştır. onunla da evleneyim bari.
götümden uydurarak yaptığım araştırmalara göre evliliği hayat arkadaşlığı olarak gören kişilerde aldatma ihtimali çok daha yüksek. sağ lobumun %64'ü, sol lobumun ise %76'sı bu fikirde. eğer sen eşinle çok iyi arkadaş, çok iyi dost, çok iyi sırdaş oluyorsan o tabii ki gider kendine çok iyi sevgili bulur. ya ne olacağıydı?
burada aldatmayı meşrulaştırmıyorum kesinlikle. haklı bir yanı olduğunu da söylemiyorum. söylediğim şu: eğer sadece çok iyi arkadaş, çok iyi dost, çok iyi sırdaş olursanız eşiniz olacak adam/kadın da kendine çok iyi sevgili arar. çünkü eş olmak ayrı şey çok iyi arkadaş, çok iyi dost, çok iyi sırdaş olmak ayrı şey. benim zaten her şeyimi anlatabildiğim, güvendiğim arkadaşlarım varsa ne gerek aynı evi paylaşacak birine. Erdem'le ayrı eve çıkayım o zaman. mis gibi anlaşıyoruz. sabah akşam müzik yapar, geyik çevirir eğleniriz. eşim mi olur benim? hayır. çok iyi arkadaşım, çok iyi dostum, çok iyi sırdaşım ve ev giderlerine ortağım olur. o kadar.
karısıyla, kocasıyla çok iyi arkadaş, çok iyi dost, çok iyi sırdaş olmaya çalışanlar! yanlış yoldasınız. paylaşmanız gereken sevgi ve sadakat. gerisi zaten ayrı ayrı var. farklı özel hayatlarla aynı özel hayatı paylaşamadıktan sonra aile aile olmaz.
bu önemli tespitim de Türk aile yapısına armağanım olsun.

04 Şubat 2011

dondegotunuort

Istanbul bugun 4C derece. Sabah dordu gosteriyordu ise giderken. Az once baktim yine dort. Yani bugun mutlak dort derece. Evet.

03 Şubat 2011

ahbicibici

Guzelce yikandiktan sonra gereken uc guzel sey var.

neicsemacaba

Sabahtan beri araba tamircisindeyim. Bir parca gelsin diye bekliyorum
hiyar gibi. Bugunku tum isler yatti. Her 5dk.da bir birisi gelip bir
seyler iceyim diye israr ediyor. Hirs yaptim icmiyorum. Herkesi geri
ceviriyorum sirayla. Gerci tuvaletim olmasa icerdim muhtemelen. Yerini
sorup gitmeye useniyorum. Once dolanmaktan simdi de oturmaktan
yoruldum. Bezdim iyice.

02 Şubat 2011

Yollayarim

Daglar astim hazar eyledim
Her gordugum guzele nazar eyledim
Hakikat sofrasi kurulunca
Bir salkim uzume pazar eyledim
Soylemeye varmiyor dilim
Sazim calmaz oldu tutmuyor elim
Ben etim sen eyleme gulum
Yeter affet beni allah askina

Yolla yarim tez yolla
Oyali da mendile sar yolla
Iki tel kopar sacindan
Kinali da mendile sar yolla
Yolla, yolla meleklere ver yolla
Yolla, yolla yeter beklettigin beni Allah askina

Hasret kaldim seni sevmeye
Teker teker dugmelerin' cozmeye
Usulca gogsune yaslanip
Bir sabah vakti koynunda olmeye
Costu gonlum sel gibi caglar
Aramiza girmis dumanli daglar
Barış derdini soyler aglar
Yeter, affet beni Allah askina

-Barış Manço