03 Ocak 2012

andreamisse

vay arkadaş ya herkes mi oyuncu olmuş anlamadım.
Andrea Missé trafik kazası sonucu ölmüş ama ilk başta AIDS olup öldü sandım. millet Facebook profilelrini siyah kurdele ile donatmış. benim bildiğim siyah kurdele AIDS sembolüdür. her neyse, geçtim bunu.
ulan daha düne kadar kadının bir tane videosunu paylaşmamış, paylaşmayı geçtim kadının değil dansını adını bile bilmeyen tipler en büyük Andrea Missé taraftarı olmuş.
çok komik geliyor. üzgün suratlar, Allah rahmet eylesinler, yakınlarına sabır dilemeler filan. kimin havası kime anlamadım.
biri çıkar bilmem ne hocmaın eski partneriydi öbürü çıkar büyük ekoldü, diğeri çıkar tangonun en önemli isimlerindendi der. ulan aklınız neredeydi bugüne kadar? merak ediyorum bunları söyleyenlerin kaçı Arjantin'e gittiğinde efsane dediği bu kadınla çalıştı merak ediyorum?
tek zararı bu sene festival kapsamında İstanbul'a davet edeceklere oldu. onların üzülmesini haklı görürüm.
kusura bakmayın ama inandırıcı gelmiyorsunuz. ağzınızı burnunuzu kırasım geliyor hatta. gelen tek şey o.
yapmayın etmeyin.

1 yorum:

  1. Genellikle başarılı insanlar öldüklerinde kıymete biner.Ya öleceksin ya da uzak duracaksın.Kimseye rakip olmayacaksın ki değerinden bahsedebilsinler. Komikler:)

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür