05 Ocak 2012

populergelenek

Yansımalar ve İncesaz gibi topluluklara tu kaka diyip laf atanlari anlamayanlardan oldum ben de epey zamandir. Bir donem cok karsiydim Yansımalar'a cunku cok iyi muzisyenler olduklari halde ait olmamalari gereken bir piyasaya calisiyorlardi. Oyle dusunup ahkam kesiyordum yani. Halbuki adamlar yapmalari gerekeni yapiyorlar. Onlar da para kazanmak zorunda. Hatta muzigi yaymak konusunda oldukca onemli adim attilar bile diyebilirim. Serdar Ortaç'tan farkli bir secenek sundu adamlar. Cok kisi tarafindan tuttu da. Hem Turk muzigini kabaca da olsa kulaklara caldilar hem de kendilerini tanitik klasik repertuvar icra edilen konserlere gençleri çekebildiler. Buyuk basari bence.
Evet, karsi çiktigim zamanlarda bile iki toplulugu da dinliyordum. Klasik muzik yerine degil, populer muzik dinlemek istedigimde dinliyordum. Ussak veya nikriz olmadilar benim için ama hep sevip dinledim.
Bugun canim çok fazla Yansımalar çekti. Itirafta bulunayim dedim.
Ateşdide.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür