04 Mart 2012

kadinikaldir

Cinsiyetçi degilimdir ama bazen ciddi ciddi kadin dusmani oluyorum geçici olarak.
Kadinlarin ezileni oynayip surekli pozitif ayrimcilik beklemeleri ama bu kayrilmayi goremedikleri anda da esitlik soylemlerine baslamalari çildirtiyor beni.
Ta ufakliklarindan basliyor bu en degerli olduklarini dusunmeleri. Prensessin, kraliçesin diyerek buyutursen birini dogal olarak otobuste oturma hakki onundur, kapilardan once girme hakki istisnasiz onundur, ikramlarda oncelik tabii ki onundur, saygiyi en çok o gormelidir, cinsellik bile yalnizca onun istegine gore olmalidir. Hele bu son madde zaten lutuftur. Odul biskuvisi gibi bir sey. Mesela bir donem kaltaklarin kocalarina karsi cinsel boykot kampanyasi vardi. Kaltak lafini gayet bilinçli olarak kullandim. Pisman da degilim. Eger 40gram et parçani bir lutuf gorup de ceza araci olarak goruyorsan vajinan mal sen ise malin onde gidenisindir.
Gelelim ofkemin sebebine. Az once gencecik bir kiz sanki kendi hakkiymis gibi ayaktaki yaslilari hiçe sayarak salina salina o koca gotunu koltuga yerlestirdi. Orasi benim hakkim size ne oluyor bakislarini gorunce siyirdim yine.
Insanliktan çikartiyorlar. Feministlerin de Allah ayrica belasini versin diyorum tum fasist zihniyetler için dedigim gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür