15 Mart 2012

kinkokusubu

Bazen sirf tonlamasi ve cumleleri yuzunden bazi insanlar hiç yasamasa da dunyanin kaybedecegi sey olmaz diye dusunuyorum. Su anda arkamda oturan kizin sevgilisiyle telefonda konusmasinin ardindan simdi de yanindaki arkadasiyla konusmasini dinliyorum. Vah diyorum. Seslerinden anladigim kadariyla 19-20 yaslarindalar. Telefonda konusmus olan kiz bildigin gorgusuz, saygisiz ve neredeyse basar tabir edilebilecek hafif yollu bir tip. Kendisini oldukça degerli gorup neredeyse mal beyaninda bulunurken kendine fiyat biçecek. Bunu da kendini erkek arkadasina bir lutufmus gibi sunmasindan ve gorusmemekle ilgili tehditlerinden çikarttim. Geçenlerde de benzer bir sey yazmistim galiba.
Bu arada bu kadar yorumu yalnizca 10 dakikalik isitsel tecavuze ugrayarak yaptim. Çok fena gunahini da aliyor olabilirim. Birazdan inerken tipine de bakayim. O da teorimi desteklerse bir sey yapmam ama tip olarak çok farkli çikarsa yorum yazarak bildiririm.
Dejin Istanbul'dan bildirdi.
Iyi aksamlar.

2 yorum:

  1. Yorum gelmediğine göre, tipi de yollu ha :)

    YanıtlaSil
  2. Yaşta hafif bir sapma olmuş. 25 civarı olsa gerek. Gerçi zeka yaşına göre ilk tahminimdeki yaş bile kat kat fazlaydı.

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür