05 Nisan 2012

ecnebingo

Son donemlerdeki yerliden çok ecnebi ile ders yapmamdan yola çikarak diyorum ki yerliler sanat ogrenmek konusunda tirt.
Ecnebiler ciddi ciddi tangoyu ogrenmeye çalisirken bizimkiler dogrudan rol çalma, hemen adam olma çabasindalar. Maalesef boyle. Ya tangonun sanat oldugunun farkinda degiller ya da sanatin ne olduguna dair fikirleri yok. Ulan 1-2 yillik insanlar astim ben havalarinda. Yahu ben mi gerizekaliyim acaba ki 9 yildir yapiyorum ama hala birsey ogrenebileyim diye hocanin agzina bakiyorum. Var bende bir salaklik herhalde. Bana mi dustu milletin çikari; digerleri gibi oyala, 2-3 hareket goster ama tam anlatma onu ki ugrasmaya devam etsinler sonra da al parani ense yap.
Senin neyine ki derste ogrenciden daha çok ter dokup bir adim fazla ogrensinler diye yirtinmak. Bosver ya la. Salla basi al maasi. Mis. Pis kokulu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür