09 Nisan 2012

guzelgun

Bok gibi aslinda ama niyeyse guzel geldi bana. Ta Beylikduzu'nden Umraniye'ye kadar gittim bosubosuna. Yagmur çamur var. Ogle yemegi bile yemedim henuz. Ciddi nakit sikintisi var. Tasinma zimbirtilari cabasi. Muzik çalisamiyorum nicedir. Tango derslerini azalttim bir sureligine.
Oha la yazmayacagim daha çok. Bu kadar olumsuzlugu hiç dusunmeden yazabildim. Dusunsem neler çikacak kim bilir.
Niye guzel geldigini yazayim. Yagmur var ama uzerimde yagmurluk, ayagimda bot var. Hava serin ama soguk degil. Yaka bagir çok açik olmasa da kabansiz, montsuz gezebiliyorum. Yanlis bindigim otobus çok dolastirdi ama ta palyaçoluk ve daha yakin olarak solfeje gittigim yerlerden geçtim. Uzun suredir dinlemiyordum, Husnu Arkan dinliyorum. Cancan kitabini da almis ama baslayamadim henuz. Kafami verip okuyamayacagim için oyalanmalik seyler okuyorum. Oyalanmalik deyince kuçumser gibi oldu. Sidika'yi okuyorum. Sidika Saka. Her hikayede dizi birebir canlandi gozumde. Artik dizisi ne kadar basariliysa demek ki... Muzik çalismam lazim. Sart yani. Olmaz baska turlu.
Yaz bitimi havasi var havada. Sanki yeni yeni sogumaya basliyor gibi. Garip yani. Dun de elimi kolumu sallaya sallaya sirf ince ceketle Baila'ya gidince yaz sanmistim. Belki bugunku huzurum ondandir. Yaz tatili biter de onluk giyip okula baslarsin ama hala okul donusu nispeten erken kararan havada bahçede oynarsin ya iste oyle bir his tam olarak. Sekiz yasimdayim simdi. Karnim aç bir de.

1 yorum:

  1. Ne güzel yaamışsın la, içim ısındı okurken...

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür