09 Mayıs 2012

giveupplayingwithyourballs

dün akşam şahane bir hediye aldım kendime. ne vakittir istiyordum zaten ama bir türlü gaza gelememiştim. dün bir çırpıda karar verip oldu bittiye getirdim.
nurtopum var artık. ismine de şimdi yazarken karar verdim. nur topu gibi Powerball Signature Series'im var yazacaktım. adı artık Nurtopu.
bileğim bir süredir yeniden ağrımaya başlamıştı. iyi gelir belki bu. alaetim amaçların birisi rehabilitasyon ne de olsa. güçlenir de.
Onurcuk'un teşhis koyduğu ama hep unuttuğum isimli rahatsızlıktan var bilekte. çekip rahatlatma yöntemini de beceremediğimden biraz soğuk bir de atelle dindiriyordum ağrısını. bakalım iyi gelecek mi bu zımbırtı. dün gece çevirmeyi öğrendim ancak. bugün de biraz alıştıktan sonra azıcık zorlayayım dedim 9390 oldu şimdilik. elim alıştıkça artar. 12000i bulurum gibi geliyor ilerleyen zamanlarda. gerçi pek konforlu gelmedi bana. hatta nasıl olduysa serçe parmaklarım su topladı. bak ne dedim; serçe parmaklarım. yani iki elle birden çalışıyorum. bilinçli tüketiciyim.
Türkiye'de kredi kartıyla 110TL'ye aldım. derse yetişmek zorunda olmasam indirim yaptırırdım aslında ama çok acelem vardı. adamın dediği ilk fiyattan aldım. Signature serisi olmayan 100TL idi. bu beyaz beyaz daha güzel diye bunu aldım. Nurtopum benim. canım. şimdi Youtube'dan tanıtım hedesini izliyorum da benimkinin kutusundan kitapçık çıkmadı. ambalajı açılmış da değildi ama niye öyle oldu acaba.
3 tane başlatma ipi, bir minidvd, bir de uyarı kağıdı çıktı. kitapçık da verselerdi keşke. özendim şimdi görünce.

az önce iki sefer ipsiz başlatmayı becerebildim. onu iyice becereyim sonra da tek elle yapmaya çalışacağım. zamanlar öğreneceğim her atraksiyonunu. bu bilek ya düzelecek ya düzelecek. yetti artık.

2 yorum:

  1. Hastalığın adı ne güzelmiş le :) Fazla zorlama, iyice içine etme bileğin, yavaş yavaş yap.

    Eğlenceli bi alet, ben de iyi rakamlar şeetmiştim Kayseri'deykene ama hatırlamıyorum şimdi.

    Hadi hayırlı olsun nurtopun :)

    YanıtlaSil
  2. doktora gidip göstereceğim yine. mr çeksinler bu sefer. daha önceki zibidi röntgen çekip geçiştirmişti.
    dinlendirip de ağrısını geçirmeyi bilmek için yıllarca okumaya ne gerek var. ben de bilirdim onu.

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür