10 Mayıs 2012

nediye

Az once kartin donem içi zimbirtilarina bakarken hatirlaaim. Nurtopu uzun suredir kendime aldigim ilk hediye degil ki. Gozluk aldim geçen ay ama unuttum. Çok hosuma gitti. Ilk gozlugumun neredeyse aynisi. Kahverengi, polarize, uv filtreli cartli curtlu. Çok uzun sure uzerine ilk kez bir seyi aldigima zerre pismanlik duymadim. 53 Liraya aldim hem de. Normal fiyati 150 kusurmus. Bilemem ama ilk aldigim rahmetli gozlugume 6-7 yil once 120 Lira mi ne vermistim. Dogru olabilir yani dedikleri fiyat. Her neyse, niye unuttuguma geleyim. Eskimesin, çizilmesin diye takmiyorum. Evde kutusunda sakliyorum. Hatta kutusuna koyarken bile once silme bezine sarip sonra kumas kilifa koyuyorum. Çok fena bag olustu aramda. Galiba aynisindan bir tane daha alacagim kullanmak için.

Nurtopu ile dun yaptigim 10100 kusurluk rekoru bu sabah yanlislikla sildim. Sifirlarken onay filan istemiyormus. Yanlis tusa basinca veya ne oluyor diye merak edince siliniyor. Uzulmek yok. Az once otobuse yururken 10522 yapmisim diyorum çunku simdi bakarken mal gibi sildim yine. Var bende gerizekalilik herhalde. Rekor sekmesindeyken kapatma tusuna basinca tertemiz oluyor. On/Clr yazmamislar bosuna. Halbuki diger ekranda basinca kapatiyordu. Salak kafa. Neyse yahu alisirim. 6-7000 dolaylarinda uzun sureli çevirebilmeye basladim 2.gunde. Rekor denemek için henuz erken. Hele vucut alissin Nurtopu'na. Amaç rekor degil, saglik. Hedefimi sasmamaliyim.
He arada çitayi yukseltirsem de ufak ufak yazarim tabii. Kendi gelisimimi gormek için iyi. Lan nasil goreyim ki! Sanki açip blogosferi okuyorum. Ozgur durur mu; yapistirmis cevabi: Ya okursam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür