11 Mayıs 2012

sümüklüler

Pamuk ve Bambam Yelloz) çiftinin çocukları dünyaya geldi. 6 tane yavru çıktı dün. akşam eve gidince bir baktım kafeste kanlı bir şey var. kız kanlı ishal filan oldu sandım. sonra dedim içeriye bir şey girdi herhalde camdan filan. ondan sonra dedim aha kendi parçalamış iç organları fırlamış. ne bileyim sabha baktığımda normal duruyordu hayvan. son dönem aşırı huysuzluğu o yüzdenmiş demek. biraz daha yakından bakınca ellerini oynatmaya çalışan minicik bir şey olduğunu anladım. aha bir baktım gerisi de evin içinde. birisi düşmüş evden. sonra patır patır diğerleri de düştü evden. birisinin kafası demirlerin arasına sıkıştı. onu da tuvalet kağıdı yardımıyla düşürdüm aşağıya. eğer insan eller ve kokusunu bulaştırırsa anne hamster öldürüyormuş yavruyu. o yüzden hiç dokunmadık.
leş gibi kokuyor kafes. peheey. hiç kan man yok etrafta. doğum yaparken yanında da değildik, merak içindeyiz nasıl yaptı diye. acaba altıdan fazlaydı da yedi mi arada bir iki tanesini. 4 hafta kadar hiç elleşmemek gerekiyormuş. ne anneyi ne bebekleri ellemeyin yazıyordu bazı sitelerde. tüysüz, küçük dil gibi altı tane şey. ara ara hareket ediyorlar. ağızlarını açıyorlar filan. göz yerine 2 tane minnacık leke gibi karartı var sadece. renklerini çok merak ediyoruz. neye benzeyecekler acaba. bence yarısı Pamuk yarısı Bambam gibi olacak.
bir de onları vermek çok zor olacak. zaten en az birini vermeyeceğiz. keşke kardeşler kendi arasında çiftleşmeyecek olsa da hiçbirini vermesek. hepsi bir arada yaşasa. çok tatlılar be. inşallah huyları Pamuk'a benzer. uslu oğlum benim. baba oldu. resimdeki evlat kafası sıkışan. yeni resimleri yarın çekerim. hem biraz daha büyümüş olurlar.

1 yorum:

sana hayranım özgür