24 Ağustos 2012

blofcugeldihanim

Insanlara blof yapmayi sevmedigimi ve dogal olarak da yapmadigimi bir turlu anlatamiyorum.
Yabancilari anlarim, huyumu suyumu bilmiyorlardir ama yakin çevremi anlayamiyorum. Haftalar oncesinden gelmem, gelmeyecegim, kesinlikle gelmiyorum demis oldugum yer için bile tiriviri yapabiliyorlar.
Hem de bu soyledigim gitmemekle ilgili sozleri etkinlik baslarken bile soylemis olmama ragmen etkinligin ortasinda aranip gelmeyecek misin, bikbik kisi seni sordu rerorero diyebiliyorlar.
Umudumu hala kaybetmedim. Soylediklerimde ciddi oldugumu ve ozellikle duygu somurusu ve benzerlerinden, tayyipten nefret ettigim kadar nefret ettigimi anlayacaklar bir gun.

Duygu somurusune bulasan herkes bir adim uzaklasiyor. Kim olursa olsun.

4 yorum:

  1. "Duygu somurusu" ile "rica etmeyi" ve "istekleri dile getirmeyi,iletmeyi" karistiriyorsun..Insanlar istediklerini dile getirir, aciklamasini yapar, sen yaparsin -yapmazsin sana kalmis..Surekli duygu somurusu yapan konumunda sen oluyorsun o zaman aslinda,hep reddederek..Ve senden kimse uzaklasamaz bence, sen zaten o kadar uzaksin ki her seye, o kadar kapalisin ki herkesin dusuncelerine, o yuzden daha uzaga gidilebilecegini hic sanmiyorum..

    YanıtlaSil
  2. Katılıyorum sana Özgür, hemi de nasıl katılıyorum anlatamam.

    Isrardan o kadar nefret ediyorum ki, hem etmekten hem edilmesinden!

    Olmaz dediysem olmaz arkadaş, ha görmediğim bir ayrıntıyı, başka bir açıyı açıklarsın, yeni bir şey söylersin o ayrı, o ısrar değil; ama aynı argümanlarla defalarca "ama noolur yaa, allah aşkına, nolcak sanki"lerle gelindi mi delleniyorum.

    Nefret ediyorum "nezaketen" yapılan her şeyden. Paylaşmak istemiyorsan ikram etme arkadaş. Hadi uzattın yok diyince neden ısrar ediyorsun. İnsanlar o kadar alışmışlar ki bu oyuna mesela elimdeki bisküviyi uzatıp buyur dediğimde yok diyorlar, ikinci kez sormayınca da bozulup "zaten vermek istemiyormuş ki" diyorlar. Lan! Sırf bu yüzden ikinci kez sorar oldum. Ama bu sefer de yok diyorlar ve üçüncüyü sormadım diye kötü oluyorum. Senle mi uğraşacam lan!


    Duygu sömürüsü meselesine gelince, orion'a da cevap olaraktan: İstemek ile duygu sömürüsü aynı şeyler değil! Benden bişi iste, canımı dişime takar yaparım; ama böyle uzayan kelimelerle "hadi annesinin/ablasının/dayısının bir denesi, bi şunu yapıver he, hadi noooolur, bak ben bilmem neden sebep yapamıyorum ha koçum" moduna girildi mi geliyorlar bana. Annemsin, ablamsın, arkadaşımsın, sen iste emir bana; ne yamulup yumuluyorsun yahu!

    Duygu sömürüsü derken Özgür de buna benzer şeylerden bahsediyor sanki gibime geldi. Uzayan, garip "sebep"lerle ısrara dönüşen isteklerden...

    Uzaklık falan meselelerine diyecek bişeyim yok zira biz harbiden uzaktayız, anlaşılmıyor tee İrlanda'lardan :)

    Öperim, seviglerimi sunar kaçarım...

    YanıtlaSil
  3. yanıtları gönder demeyi unuttum her zamanki gibi :)

    YanıtlaSil
  4. Bence duygu somurusu, "bak yapmazsan cok uzulurum,ya da cok uzulurler,soyle olur ,boyle olur, beni seviyorsan yap" vb seylerdir,acayip gereksiz israr ve eger istenileni yapmazsan sanki karsindaki zor durumda kalacak,ya da kirilacak,uzulecek gibi cumleler kurarak insani bogmaktir,hatta Allah in adini vermek veya cok bozuldugunu belli etmektir:) Bunlari kasdetmistim.Ama bazi durumlarda bir istegi iletmek ve altinda da kendince neden yapilmasi gerektigini soylemek duygu somurusu degildir, tabii bana gore :) Ama sadece herkesin yaptigini yapmamak icin olmasi gerekenleri de yapmamak tuhaf geliyor bana,gereksiz.. Bu arada ben Ozgur un ablasiyim ,kendisini iyi tanirim, O da beni tanir:) Hatta bazen hayir diyecegini bile bile bisey sorarim,ikimizde biliriz bosuna sordugumu,ama ben yine de hep sorarim :) Uzun mu yazdim ne? :)))

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür