11 Ağustos 2012

deftersiz

Zaman zaman kuçuk not defterleri aliyorum ama genellikle kullanamiyorum. Çok seviyorum kuçuk defterleri. Yanimda da gezdiriyorum hep ama kiyip da kullanamiyorum.
En son aldigim defterin uzerindeki yazi asiri hosuma gidiyor mesela ama bitmesin diye hiç kullanmadim iki aydir.
Minnacik, fistik gibi kalin kapli defter. Insan kiyamiyor lan. Belki de ben fazla abartiyorum. Kestiremedim tam olarak.

"Writing is like jazz. It can be learned, but can't be taught."
-Paul Desmond

2 yorum:

  1. Yalnız değilsin dostum, kırtasiye alıp da kullanmaya kıyamayan bir böcekle bir cadı tanıyorsun :)

    YanıtlaSil
  2. kötü bir şey. fena özeniyorum defterlere ama kullanırsam, hele ki yazım çirkinken kullanırsam kötü gözükürler diye hiç kullanamıyorum. kaleme karşı çok fazla takıntım yok ama ah o defterler yok mu...

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür