03 Ekim 2012

keser

Dexter başlamış nihayet.
yabancıların bu genişliğini kavrayamıyorum. adamlar 3 ay dizi 9 ay tatil yapıyorlar. Türkiye'de olsa herhalde o dizi izlenmez bir daha.
anlamadığım diğer kısım ise bu adamlara çok mu muazzam ücret ödüyorlar acaba. o dizilerde oynayan zatları başka yerlerde de görmüyorum. gerçi tamamen benim cahilliğim de olabilir. izlemiyorum ki bir şey nereden göreyim.
Spartacus de başlasa tez vakitte.
Dexter'ı hemen izlesem mi yoksa biriktirip topluca mı izlesem bilemiyorum.

2 yorum:

  1. O 3ay/9ay meselesine ben de daralıyorum ya. Şaka gibi.

    Bence biriktir, ben hep öyle yapıyom.

    YanıtlaSil
  2. Onur'a katılıyorum. :P

    Bir de o adamlar bir sürü şeyde de oynuyor aslında ama takip etmek gerekiyor. Ondandır. :)

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür