04 Ekim 2012

kist

Kis geliyor yine. Hiç sevmiyorum seni! Aslinda derdim kisla degil, kisin çalismakla. Giyim isini ayarlayamiyorsun. Kalin giysen olmuyor, ince giysen yine olmuyor. Iç dis mekanlarin isi farki yuksekse orada tehlike var benim için. Içine ince, disina kalin bir sey giy diyeceksiniz ama o da olmuyor. Pantul ne olacak? Kaban yerine tulum mu giyeyim? Tuluma eyvallah desem bu sefer botlar mizikçilik yapacak. Her turlu sorunlu bu kis. Ya hep disarida olacaksin ya hep kapali mekanda. Ulasim mulasim filan da olmasin mumukuse. Hele Istanbul'da toplu tasima dusman basina.
Galiba benim esas sevmedigim sey hizli degisimler. Kendi istegim dahilinde olmayan hizli degisiklikler rahatsiz ediyor.
Hoh be, tirt bir mevsimden kisiligim adina tespitte bulundum.
Demek ki tirtmisim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür