24 Aralık 2012

uyan

O kadar saçmasapan seyler ve kisilere denk geliyorum ki kesin ruya yahu bu diyorum bazen. Çok ciddi olarak dusunuyorum bunu. Gerçekle hayal karismaya basladi yine. Bazen ruyalari uzun uzun dusunuyorum acaba gerçek miydi diye. Kimi zaman da olan seyleri ruya saniyorum. Her sey çok degersizlesiyor. Saçma saçma felsefelere daliyorum. Hissettigin sey ruyaysa onu yasiyor musundur? Peki yasadiklarini hissetmiyorsan onlar gerçek midir?
His kaybi için psikiyatrik sorun degil demisti doktor. Baska sorun da bulamamisti ama ben yine kendimden killanmaya basladim. Bir de bazen delirmeyi istiyorum. Çok fazla istiyorum hem de. Borderline, duygu durum bozuklugu filan degil bildigin eli çukunde gezen, farkli alemde yasayan delilere ozeniyorum. Çok saçma oldugunu biliyorum ama elimde degil. Çocugun cani çekiyor iste. Içimde bir sizofren mi yasiyor anlamadim. Içimde birinin yasadigina inanirsam zaten sizofrenimdir. Içimdeki degil disimdakidir rahatsiz olan.
Boyle, bir acayip haldeyim. Dunyada istedigim tek sey sanat. Hangi dali olursa olsun. Agzimin suyu akiyor adeta. Gerisi çer çop.

2 yorum:

  1. Sen bence artik GERCEK HAYATa donsen iyi edersin, cunku orada yasiyoruz..

    YanıtlaSil
  2. kime göre neye göre demiş aynştayn.

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür