29 Mayıs 2012

kasapkofte

Az once erken ofkesine temas ettim. Tombik bacak, mini etek birlesimli tahmini 18 yaslarinda kizimiz çok pis racon kesti. Yanindaki arkadasi OSS puanini sordu ve olaylar gelisti.
"OYS'ye 20 gun kalmis hala neyi soruyorsun. Geçmiste kalan seylerle ugrasmam.
Arkama bakmam asla. Dunu bile konusmam ben. Dun geçmiste kaldi, bugun ve yarini kurtarmaya bak."
Ofkesinden, ses tonundan belli ki sinavda saglam siçmis. Onumuzdeki sinavda da bir sey yapamayacagi asikar.
Dun geçti, yarin meçhul geyigine giriyor sanirken çok fena ters kose yapip muhtesem yasam felsefesini çakti. Gunu ve yarini kurtarmaya çalis.
Peh!

11 Mayıs 2012

sümüklüler

Pamuk ve Bambam Yelloz) çiftinin çocukları dünyaya geldi. 6 tane yavru çıktı dün. akşam eve gidince bir baktım kafeste kanlı bir şey var. kız kanlı ishal filan oldu sandım. sonra dedim içeriye bir şey girdi herhalde camdan filan. ondan sonra dedim aha kendi parçalamış iç organları fırlamış. ne bileyim sabha baktığımda normal duruyordu hayvan. son dönem aşırı huysuzluğu o yüzdenmiş demek. biraz daha yakından bakınca ellerini oynatmaya çalışan minicik bir şey olduğunu anladım. aha bir baktım gerisi de evin içinde. birisi düşmüş evden. sonra patır patır diğerleri de düştü evden. birisinin kafası demirlerin arasına sıkıştı. onu da tuvalet kağıdı yardımıyla düşürdüm aşağıya. eğer insan eller ve kokusunu bulaştırırsa anne hamster öldürüyormuş yavruyu. o yüzden hiç dokunmadık.
leş gibi kokuyor kafes. peheey. hiç kan man yok etrafta. doğum yaparken yanında da değildik, merak içindeyiz nasıl yaptı diye. acaba altıdan fazlaydı da yedi mi arada bir iki tanesini. 4 hafta kadar hiç elleşmemek gerekiyormuş. ne anneyi ne bebekleri ellemeyin yazıyordu bazı sitelerde. tüysüz, küçük dil gibi altı tane şey. ara ara hareket ediyorlar. ağızlarını açıyorlar filan. göz yerine 2 tane minnacık leke gibi karartı var sadece. renklerini çok merak ediyoruz. neye benzeyecekler acaba. bence yarısı Pamuk yarısı Bambam gibi olacak.
bir de onları vermek çok zor olacak. zaten en az birini vermeyeceğiz. keşke kardeşler kendi arasında çiftleşmeyecek olsa da hiçbirini vermesek. hepsi bir arada yaşasa. çok tatlılar be. inşallah huyları Pamuk'a benzer. uslu oğlum benim. baba oldu. resimdeki evlat kafası sıkışan. yeni resimleri yarın çekerim. hem biraz daha büyümüş olurlar.

10 Mayıs 2012

nediye

Az once kartin donem içi zimbirtilarina bakarken hatirlaaim. Nurtopu uzun suredir kendime aldigim ilk hediye degil ki. Gozluk aldim geçen ay ama unuttum. Çok hosuma gitti. Ilk gozlugumun neredeyse aynisi. Kahverengi, polarize, uv filtreli cartli curtlu. Çok uzun sure uzerine ilk kez bir seyi aldigima zerre pismanlik duymadim. 53 Liraya aldim hem de. Normal fiyati 150 kusurmus. Bilemem ama ilk aldigim rahmetli gozlugume 6-7 yil once 120 Lira mi ne vermistim. Dogru olabilir yani dedikleri fiyat. Her neyse, niye unuttuguma geleyim. Eskimesin, çizilmesin diye takmiyorum. Evde kutusunda sakliyorum. Hatta kutusuna koyarken bile once silme bezine sarip sonra kumas kilifa koyuyorum. Çok fena bag olustu aramda. Galiba aynisindan bir tane daha alacagim kullanmak için.

Nurtopu ile dun yaptigim 10100 kusurluk rekoru bu sabah yanlislikla sildim. Sifirlarken onay filan istemiyormus. Yanlis tusa basinca veya ne oluyor diye merak edince siliniyor. Uzulmek yok. Az once otobuse yururken 10522 yapmisim diyorum çunku simdi bakarken mal gibi sildim yine. Var bende gerizekalilik herhalde. Rekor sekmesindeyken kapatma tusuna basinca tertemiz oluyor. On/Clr yazmamislar bosuna. Halbuki diger ekranda basinca kapatiyordu. Salak kafa. Neyse yahu alisirim. 6-7000 dolaylarinda uzun sureli çevirebilmeye basladim 2.gunde. Rekor denemek için henuz erken. Hele vucut alissin Nurtopu'na. Amaç rekor degil, saglik. Hedefimi sasmamaliyim.
He arada çitayi yukseltirsem de ufak ufak yazarim tabii. Kendi gelisimimi gormek için iyi. Lan nasil goreyim ki! Sanki açip blogosferi okuyorum. Ozgur durur mu; yapistirmis cevabi: Ya okursam.

09 Mayıs 2012

giveupplayingwithyourballs

dün akşam şahane bir hediye aldım kendime. ne vakittir istiyordum zaten ama bir türlü gaza gelememiştim. dün bir çırpıda karar verip oldu bittiye getirdim.
nurtopum var artık. ismine de şimdi yazarken karar verdim. nur topu gibi Powerball Signature Series'im var yazacaktım. adı artık Nurtopu.
bileğim bir süredir yeniden ağrımaya başlamıştı. iyi gelir belki bu. alaetim amaçların birisi rehabilitasyon ne de olsa. güçlenir de.
Onurcuk'un teşhis koyduğu ama hep unuttuğum isimli rahatsızlıktan var bilekte. çekip rahatlatma yöntemini de beceremediğimden biraz soğuk bir de atelle dindiriyordum ağrısını. bakalım iyi gelecek mi bu zımbırtı. dün gece çevirmeyi öğrendim ancak. bugün de biraz alıştıktan sonra azıcık zorlayayım dedim 9390 oldu şimdilik. elim alıştıkça artar. 12000i bulurum gibi geliyor ilerleyen zamanlarda. gerçi pek konforlu gelmedi bana. hatta nasıl olduysa serçe parmaklarım su topladı. bak ne dedim; serçe parmaklarım. yani iki elle birden çalışıyorum. bilinçli tüketiciyim.
Türkiye'de kredi kartıyla 110TL'ye aldım. derse yetişmek zorunda olmasam indirim yaptırırdım aslında ama çok acelem vardı. adamın dediği ilk fiyattan aldım. Signature serisi olmayan 100TL idi. bu beyaz beyaz daha güzel diye bunu aldım. Nurtopum benim. canım. şimdi Youtube'dan tanıtım hedesini izliyorum da benimkinin kutusundan kitapçık çıkmadı. ambalajı açılmış da değildi ama niye öyle oldu acaba.
3 tane başlatma ipi, bir minidvd, bir de uyarı kağıdı çıktı. kitapçık da verselerdi keşke. özendim şimdi görünce.

az önce iki sefer ipsiz başlatmayı becerebildim. onu iyice becereyim sonra da tek elle yapmaya çalışacağım. zamanlar öğreneceğim her atraksiyonunu. bu bilek ya düzelecek ya düzelecek. yetti artık.

08 Mayıs 2012

kartzampara

Tugça-Onur çifti kart yollamis gavur illerden. Dun gelmis galiba ama ofiste olmadigim için sabah gorebildim. Çok hos bir duygu kart almak.
Bugune kadar aldigim kartlarin istatistigini çikartmak istedim.

Buyrun:
%100'u Turkiye disindan
%66,6'si kuzey ulkelerinden
%33,3'u uzakdogu ulkelerinden
%100'u astronomi ile ilgili kisilerden
%100'u Erciyes Universitesi ile bir bagi olan kisilerden
%33,3'u ev adresime
%66,6'si is adresime
%33,3'u erkekten
%66,6'si kadindan
%33,3'u 180cm'den uzun boylu
%66,6'si 180cm'den kisa boylu
%33,3'unun adi Tugca
%33,3'unun adi Nazli
%33,3'unun adi Onur

Unuttugum veri yoksa bunlardan yola cikarak kac kartpostal aldigimi hesaplamaya calisin.

02 Mayıs 2012

roman

Aslinda çok romantik biriyim lan ben. Vallahi oyleyim. Gel gor ki hiçbir seyi adam gibi ciddiye almadigimdan romantiklikle de fena kafa buluyorum. Yoksa var ya ohooo. Bir de romantizm isine fazla kaptirirsam daldan dala atlarim. Zira insan basarili oldugunu gorunce o yonde ilerler. E hep tek kisiye duygusal olmak da sikar bir yerden sonra. Iki tarafi da sikar. Her allahin gunu surpriz filan yapan biriyle yasadigini dusun. Yalama olursun uç gun sonra. Kuçuk seyler tatmin etmemeye baslar. Daha da fenasi, bir gun harekette bulunmasa hemen iskillenir karsidaki.
Hayali romantiklik en guzeli. Kafanda yaratip yasa mis gibi. Ne karisan ne gorusen olmasin.
Nereden esti simdi bu muhabbet diye soranlara iki kelimelik ozet: Koray Candemir.
Ne menem bir sesi var bu adamin ya rabbim. Adam fikra anlatsa tribe girecegim neredeyse. Karamsar, romantik, huzunlu, isyankar, neseli, sempatik, soguk bir tinisi var.