30 Temmuz 2012

deha

Arka masamda oturan kiz oss'ye girmis. Aldigi puanla Anadolu Universitesi iktisati kazanmis ama Istanbul Universitesi isletmeye de girebilirmis. Konusmanin gerisinde ogrendim ki IU de açikogretimmis. Açikogretim kazanmak diye bir se  mi var yahu. Solotest çozen herkesi aliyorlar zaten. Nasil bir ozguvendir bu.

26 Temmuz 2012

yalancıdünyayakonupgöçenler


Yalancı dünyaya konup göçenler,
Ne söylerler, ne bir haber verirler.
Üzerinde türlü otlar bitenler,
Ne söylerler, ne bir haber verirler.

Kiminin başında biter ağaçlar,
Kiminin başında sararır otlar.
Kimi masum, kimi güzel yiğitler,
Ne söylerler, ne bir haber verirler.

Toprağa gark olmuş nazik tenleri,
Söylemeden kalmış tatlı dilleri.
Gelin duadan unutman bunları,
Ne söylerler, ne bir haber verirler.

Kimisi dördünde, kimi beşinde,
Kimisinin tacı yoktur başında.
Kimi altı, kimi yedi yaşında,
Ne söylerler, ne bir haber verirler.

Kimisi bezirgan, kimisi hoca,
Ecel şerbetini içmek de güç ya,
Kimi ak sakallı, kimi pir koca,
Ne söylerler, ne bir haber verirler.

Yunus der ki: gör takdirin işleri,
Dökülmüştür kirpikleri, kaşları.
Başları ucunda hece taşları,
Ne söylerler, ne bir haber verirler.

-Yunus Emre

mola

yazmamaya ara veriyorum artık.
çokçadır yazamadım bir türlü. yazamamak değil de yazmadıma slında. sözlüklere yazınca filan çok yazasım gelmedi. yazacak çok şey oldu aralarda ama ne bileyim işte. koptum buralardan. hoş geldim yeniden.