01 Mart 2013

çabukdondudikkatedersen

Son 6-7 yildir zamandan, mevsimlerden bir bok anlamiyorum. Mevsim daha baslamadan bitmis gibi geliyor. Kuresel isinma cart curt isine baglamayacagim. Gerçi tam bunu yazarken fonda Bi'sey Yapmali basladi ama gaza gelmeyecegim. Kuresel sorunlara girmeden kendi yuzeyselligimden bahsedecegim.
Sarki bitsin de oyle yazayim. Kafa dagildi efsaneyi duyunca.
Zamanla ilgili bu degisimim birdenbire oldu. Bir gun zamana mudahale edemedigimizi idrak ettim ve o gun bugundur çok hizli gidiyor. Onceden çilehanelerde çile doldurmak muazzam zor gelirdi ama artik tirt geliyor. Olay basitmis. Sen duruyorsun, zaman gidiyor. Bilmem ne için 2 ay var daha ohooo geçmez diyorlar mesela. Bagirsaklarimla guluyorum. 2 ay lan! Ne ki o.
Mevsimlerin tadini çikartamiyorum o kotu oluyor. Mesela son 1 haftadir yaz bitecek yakinda demeye basladim. Bana gore 21 aralikta yaz basliyor. Oyle mal bir kafa yapim var. Ne zaman gundonumu olsa mevsim degisiyor bana. Geceler kisalmaya basliyorsa yaz geldi. Gunler kisalmaya basliyorsa kis geldi. Buradan anlasilacagi gibi haziranda da kisi getiriyorum.
Memnun muyum diye bakarsak biraz karisik. Pek çok durum için mis gibiyken kisinin kendini gelistirebilmesi açisindan çok kotu. Bugun yarin diyemeden seneye olmus oluyor.

Yine Mogollar ile devam edip bitireyim

Çok geç olur, çok geç olur
Bu dunyadan goçup gidince
Çok geç olur, çok geç olur
Gemi giderse meçhule

2 yorum:

  1. Ben de geçenlerde şu çıkarımda bulundum: bir gün, bir ay veya on yıl arasında ancak gelecekten bahsediyorsak fark var; zira geçmiş ise mevzu, hepsi geçti, öyle ya da böyle. Hani diyorsun ya " "iki ay nasıl gecer ya" diyenlere gülüyorum" diye, iste bu sebepten o. Gelecekteki gün nasıl gelecek, onca zaman nasıl geçecek diyor insan ama geçtikten sonra on gün de bir on yıl da...

    YanıtlaSil
  2. http://www.youtube.com/watch?v=6LyCC6jjcx8

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür