09 Nisan 2013

ancakruyada

Ruyamda Erkan Ogur ile muhabbet ediyorduk. Epey samimiydik ama. Yeni album hazirliyormus. Onlardan bahsediyor, dinletiyor biraz filan. Sonra yanindan giderken lego gibi bir canavar figuru hediye ediyor. Agaçtan oyma, çirkin tipli bir sey. Bir hediye daha vardi ama unuttum onu. O da bu tip kuçuk bir seydi galiba.
Daha sonra Ugur Yucel ile konusuyoruz. Bu konusma gerçekle internet arasi bir yerde geçiyor. Bazen kendini goruyorum bazen sadece yazdiklarini. Tam matrix yasiyoruz. O da filmlerinden filan bahsediyor. Bu arada kendisiyle ilk defa karsilasiyoruz ama seviyor beni. Hatta bir ara kesin baskasi lan bu diyorum. Yoksa koca Ugur Yucel niye benimle hasbihal etsin. Epey konusuyoruz. Erkan Ogur'dan filan da bahsediyoruz. Yeni filminde muzikleri o yapsa ya keske diyorum. Çok isterim ama acaba kabul eder mi Erkan Agabey diyor. Benim aram çok iyi onunla; ikna ederim bir sekilde, yeter ki proje guzel olsun diye yanitliyorum. Lafa bak anasini satayim. Ugur Yucel'e proje guzel olsun!
Ugurcugum da konusma bitince bu garip biblo gibi seylerden veriyor ama daha bir legoya benziyorlar. Digerine gore epey yeniler. Ben de hemen Erkan Ogur da bunu verdi deyip cebimdekini gosteriyorum. Aa bu çok degerli filan deyince Erkan Ogur'dan degersiz sey mi çikacakti diyorum.
Ugur Yucel Sunay Akin'dan bahsediyor. Oyuncak Muzesi filan derken uyandim. Tuvaletimi yapip tekrar yattim ama kaldigi yerden devam etmedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür