28 Mayıs 2013

hakyiyenbokyesin

Son yıllarda memlekette gerçekleşen en doğru şey RedHack sanırım. Akıllılar, zekiler, çalışkanlar. Konuşuyorlar ama teneke gibi konuşmuyorlar. Önce iş yapıp ondan sonra yaptıklarının yarısı kadar konuşuyorlar. Ülke olarak sadece konuşanlara alışığız. İş yapmadan yalnızca şikayet etmek en büyük hünerimiz. Çok basit bile olsa hiçbir eylemde bulunmayan zavalılardan oluşuyor toplum. Yıllardır Ülker ürünü tüketmemem batıyor bazılarına. Ben çubuk krakerini yemedim diye firma batmaz ama en azından safımı belli ediyorum. Fakat bir gün her "ben" aynı tutumu gösterirse işte o zaman güzel günler göreceğiz. Onlar da görecek günlerini. Şimdi sesini çıkartmıyorsan yarın canın acıdığında hiç yeltenme. Dilin çoktan kesilmiş olacak. İşte RedHack deyince bunlar geliyor aklıma. İleride tarih kitaplarında isimleri büyük harflerle yazılacak bu eylemcilerin. Halkın uyanmasında çok önemli rolleri olacak. Gönül ister ki bilgim ve becerim yeterli olsa ve ben de hak yiyenlere yemeleri gerekenden vermelerine katkıda bulunabilsem. Elimden gelen sadece yayınladıkları belgelerinin yayılmasını sağlayabilmek. Yazıyorum ki yerimiz belli olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür