28 Mart 2013

bokyasapadisahim

Millet Osmanli padisahlarini ove ove bitiremiyor ya hani, fittiriyorum.
Hele dindarlarin peygamber over gibi padisah ovmesine hepten sasiriyorum.
Padisah dedigin adamlarin buyuk cogunlugu katil ve dolandirici. Kardeslerini oldurten adamdan hayir mi gelirmis? Yok efendim devletin selameti icinmis. Yemezler guzelim. Tahtin dosemesi kabna etlerimi guzel oksuyor denmek yerine laf cevirmekten baska bir sey degil. Oyunlar, entrikalar girla gidiyor.
Kadinlari kacir, hareminde tutsak et, canin istediginde tecavuz et, canin istediginde oldur... oldu pasam. Bunu yapan serefsiz degildir de nedir? Kendini Allah'in arzdaki golgesi gormuyor mu bunlarin hemen hepsi. E peygambere ne oldu? Hani son peygamberdi Muhammed? E sen nasil kendini ona denk goruyorsun?
Cocugunu olduren, biraderini, bacisini katleden, insanlara kullarim diyen ve onlari keyfine gore hapseden, hakkini yiyen, ozgurlugunu elinden alan, tecavuz eden, olduren adama niye saygi duyayim?
Cani cehenneme oyle insanin. Ama yok soyle bikbik boyle fikfik demeyin. Kurekle vururum kalbinize. Tabii ki cok iyileri de vardir icinde ama buyuk cogunlulk bu ozelliklerin pek cogunu tasimiyor mu?
E daha ne olsun!

23 Mart 2013

seytanaldigoturdu

Cok fantastik ruya gordum. Baila'nin binasinda seytanla pazarlik yapip kendisini kandirmaya calisiyordum. Para kazandir filan diyorum, serefsiz olmaz diyor. Yok efendim neymis zaten epey ugrasmis ama olmamis. Piyango çikamamis, bilmem ne olamamis. O kadar.

22 Mart 2013

vesikalikilit

Su anda omuzumun dibinde oturan adam kilitlenmis sekilde bir vesikalik fotografa bakiyordu az once. Otururken dikkat etmedim, telefonla oynuyor herhalde dedim ama disariya bakarken anladim ki telefon filan yok. Yaslica bir adamin fotografi sadece.
Ya olmus biri ya da yanimdaki oldurmeye gidiyor. Anlatmaya elverissiz bakislar. Bildigin tirstim.

12 Mart 2013

civelek

Twitter kullanmaya başladım. Niyetlendim ve 2-3 şey yazdım en azından. Ne kadar uzun ömürlü olur bilemem. Göreceğiz.
twitter.com/ozgurluk



çalışmalardainecekvar

Cillop AKG Perception 170'in elime geçmesine çok az zaman kaldı. En azından artık aynı şehir içindeyiz kendisiyle.
Kendisi 5 psikiyatrist gücünde olup itina ile kullanılacaktır. Yakın zamanda diğer arkadaşlarına da kavuşmayı ümit ediyor ve araştırma içinde olduğumu belirtiyorum. Bakalım asgari ihtiyaca uygun ses kartı olarak ne bulacağım. Vakit ikinci elleri araştırma vakti.

01 Mart 2013

magrurceket

Ahmet Bey'in Ceketi her zaman huzunlendiriyor beni.
Ne hallerde oldugumuzu hatirliyorum. Hepimizin bencil serefsiz oldugunu bagiriyor Baris Abi. Kendi hayvanligimiza mi yoksa onu hayal kirikligina ugrattigimiza mi daha çok içerliyorum bilmiyorum.
Baris Abi'yi dinledigim her seferde utaniyorum. Bildigin utaniyorum lan. Bundan utaniyorum mesela. Lan lun diye konusan biriyim ben. Sagliksiz da besleniyorum. Çocuklari seviyorum ama uzun suredir aktif olarak onlar için bir sey yapmiyorum. Herhangi birine ornek olacak davranisim, utanmadan verecek ogudum yok. Maliz la biz, mal! Koftiden yasiyoruz vallahi!
Kaç Ahmet Bey var çevrenizde?!

tutamıyorumzamanı


İnadına yenilmeden, aşık olmadan gel
Bu gidişin sonu kötü, kalbi kaybetme gel
Siyahını bırak da gel, derdi sil yeter
Aşka zulüm edip küsme sen yeter
Şafağım kararır, daralır geceler
Yerine hiç beni koyup sarhoş oldun mu sen?
Kaderine boyun eğip dününe küstün mü sen?
Yüreğine cayır cayır kor çile saçıp,
Göz göre göre korku saklayıp,
Boğazına gömülüp sustun mu hiç?
Kal gittiğin yerde mutlu ol
Ya da gel kalbimde tahta sahip ol
Senin gülen yüzüne kurban bu serseri kalbim
ama karar ver; tutamıyorum zamanı

-Kenan Doğulu

tutamazsınbazen

sabah zamandan bahsettim. az önce de Müslüm Baba'nın acı haberi üzerine herkes bir şeyler paylaşırken gözüme çarptı ve günün anlam ve önemine uygun diye paylaşayım dedim. muhtemelen daha önce de paylaşmış olabilirim ama iki defa paylaşılmayı fazlasıyla hak eden bir şarkı zaten.
Kenan Doğulu'nun 5,5 albümündeki yorumu perişan ederken Müslüm Gürses'in Sandık albümündeki yorumuyla son darbeyi indirir.
hem sözü hem müziği güzel parça.

çabukdondudikkatedersen

Son 6-7 yildir zamandan, mevsimlerden bir bok anlamiyorum. Mevsim daha baslamadan bitmis gibi geliyor. Kuresel isinma cart curt isine baglamayacagim. Gerçi tam bunu yazarken fonda Bi'sey Yapmali basladi ama gaza gelmeyecegim. Kuresel sorunlara girmeden kendi yuzeyselligimden bahsedecegim.
Sarki bitsin de oyle yazayim. Kafa dagildi efsaneyi duyunca.
Zamanla ilgili bu degisimim birdenbire oldu. Bir gun zamana mudahale edemedigimizi idrak ettim ve o gun bugundur çok hizli gidiyor. Onceden çilehanelerde çile doldurmak muazzam zor gelirdi ama artik tirt geliyor. Olay basitmis. Sen duruyorsun, zaman gidiyor. Bilmem ne için 2 ay var daha ohooo geçmez diyorlar mesela. Bagirsaklarimla guluyorum. 2 ay lan! Ne ki o.
Mevsimlerin tadini çikartamiyorum o kotu oluyor. Mesela son 1 haftadir yaz bitecek yakinda demeye basladim. Bana gore 21 aralikta yaz basliyor. Oyle mal bir kafa yapim var. Ne zaman gundonumu olsa mevsim degisiyor bana. Geceler kisalmaya basliyorsa yaz geldi. Gunler kisalmaya basliyorsa kis geldi. Buradan anlasilacagi gibi haziranda da kisi getiriyorum.
Memnun muyum diye bakarsak biraz karisik. Pek çok durum için mis gibiyken kisinin kendini gelistirebilmesi açisindan çok kotu. Bugun yarin diyemeden seneye olmus oluyor.

Yine Mogollar ile devam edip bitireyim

Çok geç olur, çok geç olur
Bu dunyadan goçup gidince
Çok geç olur, çok geç olur
Gemi giderse meçhule