26 Mart 2014

seyrekyazılıasabişahsiyet

2-3 ayda bir yazar olmuşum artık.
başka yerlere daha pratik oalrak yazmak öldürdü buraya yazmamı.
twitter, sözlük ve zaman zaman facebook.
buralara yaza yaza emektarı köşeye kaldırdım.
toparlanmak gerekir diyeceğim şimdi ama kalkıp üç ay sonra yazarsam ayıp olacak.

neler oldu bu zaman zarfında
  • çocuk büyüyor. dişler mişler çıktı. çok şükür her şeyi sağlıklı gidiyor.
  • okul değişikliği iyi geldi. gerçi gittiğim okul yok ortada ama İstanbul Üniversitesi olması daha keyifli. iğrenç bir okul olmasına rağmen seviyorum bu okulu ben. Stockholm mu dersin ne dersen de. ilk dönem tüm dersleri verdim. 2003'ten beri profesyonel öğrencilik hayatımda ilk defa böyle bir şey yapıyorum. şaşırtıcı. demek sosyoloji okumam gerekiyormuş.
  • müzik çalışmam rezil durumda. hem zaman bulamıyorum hem bileğim epey kötüydü uzun süredir. ganglion kistiymiş. 5 ay kadar aralıksız atel kullandım ve şimdi rahat. ağrım epey azaldı ama ameliyat olup aldıracağım. muhtemelen ameliyat tarihim de belirlenmiştir ama sormadım henüz. Elif kuzen sağ olsun ayarladı her şeyi. velim gibi elimden tutup tüm tahlilleri, cartları curtları hallettirdi hemencecik.
  • bu aralar ayağım biraz kötü. daha önce tendonda bir sorun olmuştu. nüksetti galiba. hoş önceki sorun hangi ayaktaydı onu hatırlamıyorum ama Elif'in demesine göre aynı ayakmış şimdi ağrıyan. birkaç ay doğru düzgün üzerine basamamıştım ilk sakatlanmada. bu öyle ciddi değil muhtemelen ama yine de doktora görünmekte fayda var.
  • ekitap okuyucu aldım (Kobo Glo) ve inanılmaz memnunum kendisinden. mutlaka herkes alsın. ha derseniz ki dolar uçtu gitti nereye alalım o zaman susarım. Türkiye'de satılan bir ik marka için oldukça kötü yorumlar okudum araştırırken. benim Kobo Japonya'dan geldi. 6 ya da 10$ kargo ile iki haftada ulaştı elime. muhteşem bir alet. kutudan ilk çıkarttığımda tam bir cahil olarak üzerindeki jelatini sökmeye çalıştım ama yokmuş meğer jelatin. eMürekkep teknolojisi gerçekten harika bir şeymiş. matbu gibi duruyor ekran. Kobo Glo'da ekran aydınlatma sorunu da yok. Kindle gibi belirli biçimleri destekleyen aletleri boşverin. Kobo candır. zaten yakın zamanda Sony de küçülmeye giderken ekitap okuyucu bölümünü tamamen Kobo'ya bıraktı. ePub delisi oldum sayesinde.
  • hükümet meselesine girmeyi hiç istemiyorum. kısa kesemeyecek ve çok ağır hakaretlerle donatacak kadar öfkeliyim şeref yoksunlarına. şimdi gerek yok bu gereksiz tiplerden konuşmaya.
  • yalnız bu dönem ne tape yaptı be arkadaş. bitemedi bir türlü. herifin yüzü de köseleden beter. gerçi götüne gireceklerden korktuğu için mecburen köseleye vuruyor işi o ayrı mesele.
  • siyaset yok.
aklıma yazacak bir halt gelmiyor. sinrilendim yine şu siyasi hayasızlara. hayatları kararsın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür