05 Mayıs 2014

modernkenefhatırası

çok saçma rüya gördüm dün gece.
öyle böyle saçma değil. tamamını anlatmayacağım ama bilgisayardan mı televizyondan mı ne TRT Okul açıköğretim dersi izlerken izlediğim yerdeki kişilere ben tuvalete gidip geliyorum diyorum. tuvalete giderken oranın aslında dans yarışması olduğunu görüyorum. tuvalet mahzen gibi yerlerden geçilerek ulaşılabiliyor. içeri girdiğimde Çırağan Sarayı kadar filan bir yerin çeşit çeşit tuvaletlere ayrıldığını görüyorum. öyle değişik tuvaletler var ki anlatılacak gibi değil. kimisinde yatarak yapıyorsun, kimisinin üzerinde taht gibi bir şey ar, kimisi bildiğimiz alaturka, pisuvarlar filan bir değişik, hatta bazıları su parkı gibi... her neyse bu kocaman alanda şuraya mı yapsam buraya mı yapsam diye düşünürken en sonunda lavabo gibi birini kestiriyorum gözüme. önü cam tamamen. alt katta girdiğim yer nasıl olduysa üst katlarda bir yere dönüşmüş. dışarıda da plaj soyunma kabinleri var. şehri tepeden görüyorum ama plaj da aynı hizada işte. işiyorum güzel güzel ama bir bakıyorum külot düşüyor. giymeye çalışıyorum olmuyor. sonra bir bakıyorum meğer don yerine Elif'in yelek gibi bir şeyini almışım. yelek ama dört kollu birisi için yelek. bacağımı geçirmeye çalışıyorum olmuyor, belime doluyorum boşluklardan her şey ortada kalıyor. tam o srada ders zili çalıyor ve tüm yarışmacılar kızlı erkekli karışık olarak kantine geliyor. evet, benim tuvaletin içinde kantin de varmış. buna şaşıracak halimiz yok herhalde. yeleğin kollarının birinden kafamı geçirip geri kalanı olduğu kadar üstüme doluyorum. niyeyse üstüm başım da çıkpal kalmış ben debelenirken. çok güzel hatunlar, gayet yakışıklı erkekler gelmeye başlıyor üzerime doğru. henüz beni fark etmiyorlar ama ben ne yapacağım diye diye ter içinde kalıyorum. hepsinin hocası mı, yarışmalarında hakem mi neyim galiba. üst mevkideyim onlara göre. o yüzden sıkıntı yapıyorum zaten. iyice yaklaştıklarında saklanacak yer bulamıyorum. dahiyane bir fikirle kafamdan geçirdiğim yeleği sezar gibi doluyorum üstüme ve haydi çıplak koşuyoruuuuuuuzz diye bağırarak koşmaya başlıyorum. yavuz hırsız misali utanmak yerine milleti galeyana getirmeye çalışıyorum. başarılı da oluyor. sonra ulan tayyip haklıymış. ne kadar rezilsen o kadar üste çıkmaya çalışınca yiyormuş millet diyorum. böyle bir garip olay.
rüya içinde de birbiriyle çok alakasız insanlar gördüm. herhalde 10 yıldır filan görmediğim Emre ile sohbet ediyorduk tuvalet girişinde. Serkan yatarak kullanılan tuvaleti övüyordu sanırım. Onur vardı. o da  İrlanda da tuvaletler hep böyle diyerek bir tuvaleti gösteriyordu. Orçun ve ney vardı ders kısmında. şimdi yazarken hatırlayamadım ama başka bir dünya insan vardı. değişikti.

içinde bunda daha fazla tuvalet geçen bir yazı daha yazamam herhalde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür