18 Eylül 2014

gecikmeler

İsteyerek ya da istemsizce bir şeyler gecikiyor sürekli. Vardır bir hayır diyenin ağzına vururum. Başlarım böyle hayıra. Tüm hayırlar bana gecikince mi oluyor lan. Tepem attı.
Ayrıca bugün okullu olduğumu düşündüm. Çok korkunç geldi. İlk okulda olduğunu düşünsene. Her gün okula gidiyorsun. Düzenli olarak ödev yapmak zorunda kalıyorsun. Sınavlar, karne, tatil ama sonra tekrar sar başa. Ağır işkence. Bir de etrafımda pek çok örneğini gördüğüm vasıfsız öğretmenler denk gelirse seyreyleyin gümbürtüyü. Çok rezil öğretmenler var be. Kendi dalına dahi hakim olamayan, iletişim diye bir şey bilmeyen, hiçbir şekilde öğrenciye örnek olamayacak tipler öğretmen oluyor. Sonra ülke neden bu halde. En ne olsun başka. Öğretmen mal olursa sonraki nesilden ne bekliyorsun.
Neyle başladım nereye geldim. Bu sefer böyle karışık olsun. Bir daha kim bilir ne zaman yazarım. Sözlük, twitter, facebook filan devreye girince yazıp paylaşma ihtiyaçlarımı oralarda gidermiş olup burayı ihmal ediyorum galiba.
Eski dost düşman olmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür