03 Haziran 2015

kapitalistleştiremediklerimizdenmisiniz

Dün kendime bir güncelleme kurdum.
Baktım bin türlü belasını bulsun dediğimiz kapitalist sistemin muhteşem bir ezileni olmuşum ve can sıkıcı hal almaya başlamış ben de "orman kanunları aslında ne güzel yahu" deyip üst sürüme güncellendim.
Artık ben de maddi ya da -yatırımsal olarak nitelendirilebilecek- manevi bir çıkarım yoksa hiçbir işi yapmayacağım.
Yıllardır çok duyduğum cümlelerin bir kısmını paylaşayım ki bundan sonra benzerlerini kurmayın lütfen. Kalbini de kırarım.
Şu bizim siteye bir el atsana,
Benim dersi sen yapsan ya bir süre,
Afiş hazırlanacaktı sen yaparsın dedim,
Gelip gösteri yapsana hem sana da reklam olmuş olur,
Fotoğrafların düzenlenmesi gerek,
Bilmem hangi filmi indirsene,
Adam çok güzel albüm yapmış yüklesene bana,
Şu konuyla ilgili yazı hazırlamam lazım ama sen yazsan olur mu,
Seni dj yazayım,
Bizim bir etkinlik var da adam lazım,
Sen alır getirirsin ya nasılsa motorlasın,
Bilgisayara program kurmayı beceremedim bakıversene,
Bilmem kimin kitabı lâzım, bulsana,
Benim sazı getireyim de tellerini filan değiştirip temizle,
Şimdi nasılsa o iş için geleceksin arada biz de çalışırız...
10 yıldır, 15 yıldır yediğim içtiğim ayrı gitmemiş, ailemden biri gördüğüm kişiler ister, canla başla elimden gelenin en iyisini yaparım her zaman ama hiçbir muhabbetim olmayan, sokakta görsem tanıyıp tanımayacağım şaibeli kişilerin istekleri nedir hacı abi?
Artık para üstüyle sakız ya da gofret almayacaksam bakkala bile gitmem.
Bir istekte bulunurken piyasa ortalamasına bakın ve isteğinizin yanına tutarı ya da muadili olacak bir çıkarımı iliştirin.
Kucak dolusu sevgi öpücükleri sizinle olsun.
(Yazının sonuna öpücük, kucak, sevgi gibi şeyler yazınca yazılanlar kibar ve sempatik oluyormuş)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür